Skum skum skum

Sliter med å tappe øl frå cornelius keggen min, då det skummar noko sinnsjukt. Eg trudde at slangen med skumdemp frå petit agentur skulle gjera jobben utan skum. KVa gjer ein?

Roffe skrev:
Sliter med å tappe øl frå Cornelius keggen min, då det skummar noko sinnsjukt. Eg trudde at slangen med skumdemp frå petit agentur skulle gjera jobben utan skum. KVa gjer ein?

Skumdempen fungerer bra den, men fatet må være avkjølt da.. :)

Ja, det er klart, jeg bruker å skvise den på slutten for å få et skumlokk :)
Må vel montere perlick'en snart..  (ok, litt ot)

Jeg sliter også med mye skum, men har en mistanke om at jeg overkarbonerer fatene mine. Hvor mange bar karbonerer dere med på et standard 18,9 l. Cornelius-fat? Jeg vet at forskjellig øl skal ha forskjellig carbonering, men det er vel en viss pekepinn på dette? Jeg opplever også at det jeg flasker av brygget blir perfekt karbonert og smaker bedre enn det samme brygget på fat. Hvordan kan dette forekomme?

Per-Arne skrev:
Jeg sliter også med mye skum, men har en mistanke om at jeg overkarbonerer fatene mine. Hvor mange bar karbonerer dere med på et standard 18,9 l. Cornelius-fat? Jeg vet at forskjellig øl skal ha forskjellig carbonering, men det er vel en viss pekepinn på dette? Jeg opplever også at det jeg flasker av brygget blir perfekt karbonert og smaker bedre enn det samme brygget på fat. Hvordan kan dette forekomme?
Du kan bruke 1 bar som utgangspunkt :)

Du må ta hensyn til tempen på ølet. 1 bar ved 10 og 20 grader gir veldig forskjellig resultat.

BeerSmith gir feks forslag til trykk ved øltypr og temp dersom du velger "Forced carbonering"

Tilbake
Topp