Speidel Braumeister, eller????

Sånn går det når man åpner huset for hjemmebryggere i helgen! Utakk er verdens lønn!
 
Det er ikke bare bare når adelen infiltrerer huset mitt, må regne med litt av hvert. Overraskende nok var jo adelen trivelige mennesker de å ;D

Jeg hadde planer om å kjøre en liten prank som hevn, men jeg tør ikke.

Jeg tenkte å legge ut et bilde av at jeg vasker boblekaret.  
Og teksten hadde vært som dette : Mandags morgen da jeg skulle åpne lokket på boblebadet fikk jeg meg en overraskelse, for å være sikker tok jeg en vannprøve og da fikk jeg det bekreftet:     NOEN HAR GJORT FRA SEG I BOBLEKARET!!!!

Det hadde ikke vært gøy å lese dette,  for de som brukte boblekaret mitt i helga ;D

 
 
Var det ikke det jeg tenkte, at lambic var laget av vann som hadde vært innom rumpa på opptil flere? ;D
 
Vet dere om noen som har en speidel i området Kongsberg - Drammen? Hadde vært suverent å få være med på en bryggekveld før man tok steget selv
 
Jonas J skrev:
Vet dere 9om noen som har en speidel i området Kongsberg - Drammen? Hadde vært suverent å få være med på en bryggekveld før man tok steget selv
.-
Jeg har og bor i Vestfossen, men jeg brygger på hverdager og starter kl 7 om morgenen
og kjører to batcher til  ca kl 20 ....
 
[Hehe. Messias! ;D Og jeg som ikke en gang har langt hår lenger!

Grunnen til at jeg har begynt å bruke Brau Eule er ingen hemmelighet. Jeg ble bedt av Ola Skarland (Petit) om å teste den ut. Jeg låner den inntil videre, mot at jeg etterhvert skal forfatte en skikkelig beskrivelse av hvordan den fungerer, og hvordan bruken kan optimaliseres. Jeg har ikke kjøpt utstyret. I alle fall ikke ennå.


Vel Gahr,nå er det gått en tid siden du fortalte at du skulle teste vidunderet, så hva er intrykket av BrauEule så langt?  :biersmile:
 
Tilbake
Topp