Speidel's Braumeister

Jeg bestilte Speidel den 11.juni, på bakgrunn av poster her sjekket jeg med Tollpost i dag, den var ankommet. Fikk beskjed on at 28. juni var det sent brev for avtale om utlevering. Dette brevet har jeg ikke fått. Virker som Tollpost har litt problemer med sine rutiner/systemer for varsling av ankommet gods.
Kan være lurt å ringe Tollpost der det har gått rundt 2 uker siden bestilling.
 
Aaaaaaarrrrghhh.

Er ikke imponert over Tollpost.  Fikk melding om at Speidelen min var ankommet Stavanger tirsdag denne uken.  Ringte og snakket med tollpost på Onsdag for å avtale utkjøring. Jeg kunne selvfølgelig ikke få den utkjørt innenfor en dag etter at den var ankommet??(hæ tenkte jeg)  OK sa jeg.. Da regner jeg med at den kan bli kjørt på torsdag (spurte jeg).  Dette var ikke noe problem Speideln ble regsitrert for utkjøring på Torsdag ettermiddag. Hvem går å venter hele torsdagskvelden? Jo Jeg.. ( jeg hadde jo selvfølgelig andre ting å gjøre men jeg var nå hjemme å ventet på at den nye 'darlingen' skulle komme hjem). tror dere Tollpost kom?? Nei det gjorde de ikke  :noway:. Jeg gikk inn på siden til tollpost for å registrer ny utkjøring selv, hva skjedde?? Jo.. Jeg kunne ikke regsitrere ny utkjøring siden det allt var avtalt. Arg... i dag ringte jeg på nytt til Tollpost, og en fantastisk hyggelig dame sa at jo den skulle ha blitt kjørt ut,men de hadde ikke tatt den med. ( What??) Men jeg kunne få den på mandag.  Mmmmmmmmmm neeei sa jeg. Jeg ville svært gjerne ha den sendt i dag (fredag). Min koselige kundebehandler sa at hun skulle sjekke, og joda jeg fikk melding om at den ville bli kjørt ut i kveld. Jippi ropte jeg høyt (inni meg selv) da kommer den hjem til sin lengtende eier til helgen. Men hva skjer.. tror dere at de kom??? Neiii, ikke i dag heller.  €$@€€{$£@{{[:-( ååååå jeg er så sint.... Hvordan kan noen gjøre noe slikt mot noen som venter på ''bedre tider''.... Nå skal jeg gå her hjemme i helgen å tenke på at jeg ikke fikk brygget som planlagt. Dette var triste greier, Så nær men alikevel så fjærn. 

Konklusjon; Tollpost får strykkarakter så det svir (skal ikke si hvor).  Og til dere som har vært så elskverdige å lese dette.  Det rører meg stort at dere tok dere tid, og jeg håper at noen forstår frustrausjonen.  Det var veldig godt å få det ut. Ha en fantastik helg Folkens..
 
Veldig synd at du opplever kluss med leveringen. Syns dette er meget svakt av Tollpost. Jeg hadde flydd i taket, og tatt kontakt med ledelsen. De skulle jaggu fått sendt ut en sjåfør på overtid  :rasende:

Selv gikk jeg inn på nettsidene og krysset av for levering tirsdag 17.00 - 21.00. Klokka 17.00 ringte de på døren  :yes:
 
Cred for din sinnsro, med den behandlingen du har opplevd.  Mitt reaksjonsmønster hadee nok ligget nærmere det POSO skisserer.  Dette er såpass "saftig" stoff i en stille sesong for media at en leder i Tollpost i løpet av få sekunder i en telefonsamtale vil skjønne at det er mye bedre å få en sjåfør på jobb idag enn å møte oppslaget  media på mandag......  Ta en telefon, du.

MM

PS Ventetiden er verd det - gratulérer med den ultimate bling-gjenstand og velkommen i adelen!
 
Ikke at jeg har speidel, men har fått ett par ting levert av tollpost opp igjennom åra. Fant fort ut at det raskeste var å hente pakken selv på terminalen, fremfor å vente på levering på døra...
 
Det ble ingen telefoner til hverken administrerende direktører eller små stressa mellomledere i tollpost. HAr infunnet meg med at jeg enten legger opp til å hente den selv på mandag, eller gi de et nytt forsøk på levering.  Det blir en sur telefon på mandag som avgjør hva som skjer.  (Tom IF... jepp jeg bor på Sandnes)
 
Min har brukt ca 2 uker opp til Flensburg. Derfra ble den sendt tilbake til fabrikken i sør tyskland  :jaha:
I mail fra kundeservisen der nede blir jeg opplyst om at de er uforstående til hvorfor den ble sendt i retur...
De skal gjøre ett nytt forsøk på å sende den til uka. til uka... :jaha:
Tar vel fort tre uker til før jeg får sms fra Tollpost tenker jeg.
 
50cae73e-0589-f2c3.jpg
 
Pumpen er sort.
Alle rister er i stål.
Hva som er den gamle eller den nye kranen vet jeg ikke og legger derfor med et bilde.
50cae73e-23da-1c81.jpg


Jeg regner forøvrig ikke med at Speidelen ikke blir brukt de kommende tre ukene. Ukependling og ferie sørger for det.
 
Flott at metallrister har blitt standar. Ser ut som det har vært en modifisering av krana (eller ser jeg feil)  Men, jeg regner med å bytte til denne: http://www.jula.no/kuleventil-430132
 
I dag er det 11 dager siden jeg ba om trackingnummer første gang, to henvendelser på e-post og en pr telefon har ikke resultert i noe. Greit at det er ferietid, men det hadde vært greit å vite hvor speidelen befinner seg hen. Fanden.
 
Rolv H skrev:
I dag er det 11 dager siden jeg ba om trackingnummer første gang, to henvendelser på e-post og en pr telefon har ikke resultert i noe. Greit at det er ferietid, men det hadde vært greit å vite hvor speidelen befinner seg hen. Fanden.

Hei,
Jeg prøvde også å få dette fra leverandør, har ikke fått svar på den e-posten enda. Ring heller til Tollpost kundeservice, så sjekker de om det finnes en forsendelse til deg. Den kan være kommet og ligger på lager i Norge(min hadde ligget flere dager da jeg sjekket).

Rune
 
Takk for tipset om å ringe Tollpost. Pakken var ankommet og en melding var visstnok sendt i posten 3. juli. Har ikke mottatt noe.
Nå må jeg innom terminalen på Ganddal? i løpet av dagen. Har en Avensis stasjonsvogn og to barn på slep, går pakken inn i en sånn uten å legge ned setene. Da må jo barna haike hjem stakkars ;-)
 
Rolv H skrev:
Takk for tipset om å ringe Tollpost. Pakken var ankommet og en melding var visstnok sendt i posten 3. juli. Har ikke mottatt noe.
Nå må jeg innom terminalen på Ganddal? i løpet av dagen. Har en Avensis stasjonsvogn og to barn på slep, går pakken inn i en sånn uten å legge ned setene. Da må jo barna haike hjem stakkars ;-)

Jeg bestilte start sett og Fikk speidelen akkurat i bagasjerommet i en superb stv. Dette gikk uten å legge ned seter Gjæringskar, kort maltrør, kjøler og brygge settene måtte jeg fordele rundt i bilen. Dette var 50 liter speidel
 
Da var den omsider i hus. Tollpost var jo herlig opplevelse, ferie, syke sommervikarer, låste dører og fram og tilbake i 30 minutter før jeg fant en kar som visste hvor den stod.
Jeg var heller ikke den eneste som skulle ha Speidel, dersom noen i Stavangerdistriktet venter på en, så står det minst 2-3 andre på terminalen.
 
Tilbake
Topp