Spørsmål angående rigging og nedrigging av PF deltagernes serveringsanordninger

Av frykt for å mase: Spørsmålet om vi kan la utstyr stå til neste dag trenger vi å få avklart snarest mulig.
 
Jeg tenkte å ta en tur innom allerede i morgen, og da kommer jeg tilbake med info. Beklager at det virker som om ting går litt langsomt her, men det er utrolig mye å styre med.
 
Da har jeg fått vite følgende angående rigging/nedrigging (info inkluderer tidligere kjent informasjon):

- Rigging skjer kl 15-17. Kl 17 skal man være ferdigrigget og klar for 'internsmaking' og mingling med andre PF-ere.
- Arrangementet avsluttes mot midnatt. De som ikke har anledning til å kjøre bort utstyr kan la det stå igjen på senere anvist plass (vi vet ikke hvor ennå, men kommer til å si det når vi får vite). Alt utstyr kommer til å stå sammen hulter til bulter, så vær sikker på å merke utstyret tydelig med navn/tlfnr.
- Alle ting som blir stående til dagen etter må være avhentet senest søndag kl 13! Etter kl 13 blir tingene plassert utenfor da det vil komme en annen leietaker som skal bruke Kanonhallen.
- Det vil være mulig å henge opp bannere og plakater, men de må IKKE festes med skruer/spikre da bygget er fredet. Ta med egen teip til formålet!

Det finnes forøvrig flere spisesteder i nærheten, bl a Peppes, og vi anbefaler at man får spist noe før riggetiden er over (kl 17). Alle PF-deltakere vil motta en informasjonsmail i løpet av disse dagene.

Da håper jeg at det viktigste er avklart nå. Utover det kan jeg ikke gjøre mye annet enn å glede meg i massevis til årets NM! :)
 
Jeg glemte å nevne en ting angående avfall etter tappetårn. Det er ingen konteiner på utsiden av Kanonhallen der man kan hive storavfall, som f eks ferdigbrukte tappetårn. Dette innebærer at det skal hentes og fraktes vekk på lik linje med utstyr, samme kveld, eller senest dagen etter kl 13. Bare så alle er klar over det. Etterlatt avfall vil gi foreningen merkostnader.
 
Bra jobba eduard! Hva med bredden på barene. Noen maxdimensjoner vi skal forholde oss til? Har du feks skritta opp lengden på lokalet?
 
Jeg har ingen konkrete maxdimensjoner, men siden det blir mange PF-deltakere bør man ha i tankene at det blir en smule trangt. Ha det gjerne så lite som mulig, alt ettersom hvor mange forskjellige brygg som skal tappes fra anlegget. Hvis du deler med flere fra lauget ditt f eks og har 4-6 fat å tappe fra, da er det jo greit å bruke litt plass, but don't overdo it ;)
 
Tilbake
Topp