Da har jeg fått vite følgende angående rigging/nedrigging (info inkluderer tidligere kjent informasjon):
- Rigging skjer kl 15-17. Kl 17 skal man være ferdigrigget og klar for 'internsmaking' og mingling med andre PF-ere.
- Arrangementet avsluttes mot midnatt. De som ikke har anledning til å kjøre bort utstyr kan la det stå igjen på senere anvist plass (vi vet ikke hvor ennå, men kommer til å si det når vi får vite). Alt utstyr kommer til å stå sammen hulter til bulter, så vær sikker på å merke utstyret tydelig med navn/tlfnr.
- Alle ting som blir stående til dagen etter må være avhentet senest søndag kl 13! Etter kl 13 blir tingene plassert utenfor da det vil komme en annen leietaker som skal bruke Kanonhallen.
- Det vil være mulig å henge opp bannere og plakater, men de må IKKE festes med skruer/spikre da bygget er fredet. Ta med egen teip til formålet!
Det finnes forøvrig flere spisesteder i nærheten, bl a Peppes, og vi anbefaler at man får spist noe før riggetiden er over (kl 17). Alle PF-deltakere vil motta en informasjonsmail i løpet av disse dagene.
Da håper jeg at det viktigste er avklart nå. Utover det kan jeg ikke gjøre mye annet enn å glede meg i massevis til årets NM!