spreder eller dusjhode til brewbeer 30a

noen som vet hvem som selger spreder til Beerbrew 30 automatic.
med spreder så mener eg sånn som skrues fast i lokket for å spre strålen.
mener eg så en på nettet, men fant den ikkje igjen.

evt hva de kaller det?
 
250kroner for noe som egentlig er en sprinkler dyse for brannslukking er ikke billig. Hvis du kan vente en måneds tid så kan du søke opp "Fire Sprinkler head" på aliexpress eller ebay og samme/tilsvarende for 25kr inkl frakt.
 
250kroner for noe som egentlig er en sprinkler dyse for brannslukking er ikke billig. Hvis du kan vente en måneds tid så kan du søke opp "Fire Sprinkler head" på aliexpress eller ebay og samme/tilsvarende for 25kr inkl frakt.

Finner bare slike med denne smeltegreia i på ebay. Disse du mener?
 
Den smeltegreia kan man bare skyve ut (EDIT: Eller kanskje man må borre), også har man et slikt sprederhode, evt kan man bare varme den opp til ca 70grader slik at den løser ut. Synes det er litt spesielt at dem kun selger slike hoder med slik "smeltegreie" og ikke vanlige åpne hoder som brukes i industrien. Slike får man tydeligvis på alibaba ,men da må man bestille noen tusen.
 
Sist redigert:
Uansett med en smal og høy søyle med malt er det ikke så nøye om strålen graver litt. I disse LODO tider er det mer fashionable å la en spreder ligge på toppen å lekke ut vørter i stedet for dusjing, uten at jeg har ryggdekning for å si at det hjelper.
 
Tilbake
Topp