Jeg ville tatt en telefon og oppmøte med cash (tar ikke kort) hos Ernst Nilsen på alnabru. Da får du 6kg Co2 til 1200 kroner, eller tusen, husker ikke helt. Men iallefal veldig mye billigere enn 2k hos bryggebutikkene. Koster 450 for full tank når den først går tom. Så ville jeg kjøpt regulatoren til 900 ish fra bryggselv, den som har manometer som ikke går til 10 bar, for det trenger du ikke, og hvor du ikke trenger skrutrekker for å justere.
Skal du ha kunne regulere individuelt trykk på flere forskjellige fat så trenger du noe som gjør det. Enten regulator med flere manometere, eller å splitte med en maifold, og se hva du kan gjøre derfra. Jeg vet en her på forumet bruker regulatorer fra biltema, som "sub"-regulatorer.
Slanger og koblinger får du hjelp med på butikken. Men jeg ville kjøpt en del meter med slange. Greiere å kunne kutte, eller å bare la være å kutte, hvis du karbonerer hardt, enn å måtte kjøpe en lengre slange fordi det skummer, hvis det er slik du vil servere ølen.
Dette bør egentlig være en engangsinvestering med rom for utidelse, evt. Så legg heller penger i en god regulator enn å kjøpte tre jalla-regulatorer. Reglatoren synes jeg er det viktigste enkeltkomponenten som koster penger i et co2-oppsett.