Stc-1000 nybegynner spørsmål

RayOlav

Norbrygg-medlem
Hei,

Har akkurat mottatt en STC-1000 i posten. Det som forvirrer meg er at temp. sensoren allerede var koblet på port 7 og 8, som er feil porter ifølge koblingsskjemaet og bilde på selve STC-1000, som sier port 3 og 4.

Regner med det bare er og bytte over, men noen som har opplevd dette før. Og er det forskjellige typer STC-1000, der noen er "dårligere" enn andre?

Mvh Raymond

Jeg fikk en som var koblet slik du sier. Det er jo feil så det er bare å bytte tilbake til der merkingen sier den skal være vil jeg tro. Jeg har riktignok ikke prøvd siden dette var en som ikke kunne flashes med ny firmware så den havnet i skuffen. Jeg bestilte to og den andre var riktig.

Jeg har to stk. Fungert glimrende i flere år. Begge har kommet uten at føler er montert, men du har rett i at føler skal på 3 og 4.
Meg bekjent finnes to utgaver. Den ene kan omprogrammeres, for de som kan sånt. Har vel fått navnet STC 1000+. Utvendige tilkoblinger er like for begge utgaver.
Tviler på at du har klart å kjøpe katta i sekken.

Hei,

Takk for betryggende svar, akkurat det jeg trengte :)
Da kjører jeg på og kobler om slik det står på skjema.

Takk igjen!

EBay selger gadgetinfinite har så langt sendt riktig versjon til alle som har postet sine erfaringer.

Tilbake
Topp