Stilige kasser til 0,5 flasker!

Jeg skal tipse Ola på Petit-agentur om dette, kanskje han kan ta inn kassene i nettbutikken? Andre kan kanskje gjøre det samme med bryggerbutikkene sørpå

Å sette Petit-agentur på saken var en god idé. Hvis vi finner ut hvor mange kasser vi skal ha totalt, så kan Ola regne ut hvor mye kassene koster ut til oss f.eks? :skitbra:
 
Har noen av de som sendte mail fått tilbakemelding på denne enda?
Jeg snakket med Erik hos Bryggselv rett før jeg dro til India (starten av Nov) og tipset han om denne saken. Han sa han allerede hadde sett tråden på forumet og hadde forsøkt å sende de mail, men ikke fått noen tilbakemelding iløpet av en uke. Han erfaring var at disse produsentene ikke brydde seg om å levere i små kvanta :(
 
Jeg fikk i inntrykk av at Ola var positiv, men han er jo en travel kar. Skal sjekke status over helgen.
 
Siden det har vært dårlig med tilbakemeldinger fra produsent og butikker angående disse kassene hadde jeg nesten gitt opp å noen skikkelig kasser før neste gang jeg kjørte bil i Tyskland.
Ble ikke noe bedre etter selv å ha snakket med bryggeland og bryggselv :( Men nå har det endelig løst seg for min del :D
Har en kamerat som oppholder seg i Polen sammen med sin kjæreste fortiden. Med hennes lokale kunnskaper har de fått sendt avgårde seks tomme øl-kasser til Carl Berner.

IMG_0461.jpg


Pakken ble sendt fra polen idag! :D :D :D
 
Jeg likte disse, men det går an å gjøre som disse gutta å snekre de selv ;) Jeg må si ser veldig praktisk ut. Kanskje ett malingsstrøk og du får den i den fargen du vil.  http://sambryggeriet.com/2013/01/15/olkasser-pa-1-2-3/
 
Eg kjøpte eit par x-finer kasser på Ikea. Fine stablekasser, men måla kunne vært litt bedre. Får plass til 21 flasker, 5x3 + 6 i sikksakkmønster. Greie kasser til oppbevaring, men egner seg dårlig til frakting pga dårlige håndtak ( ondt å bære så mange kg)
Kassene heiter PRÄNT
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Sett: 955
Kasserte eingongspallar er det som gjeld hjå oss. Arvingen får 10,- pr pall han demonterer, og 10,- pr ferdig kasse etter han far har kappa materialen. Nettokost ca 15,- pr kasse:)

Og så får kassane Edit flott rustikk preg av materialen frå eingongspallane...

(For dei som vil skulda på 10 tommeltottar o.l. som grunn for ikkje å snekra sjølv; arvingen er 5;)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 
EspenV skrev:
Kasserte eingongspallar er det som gjeld hjå oss. Arvingen får 10,- pr pall han demonterer, og 10,- pr ferdig kasse etter han far har kappa materialen. Nettokost ca 15,- pr kasse:)

Og så får kassane Edit flott rustikk preg av materialen frå eingongspallane...

(For dei som vil skulda på 10 tommeltottar o.l. som grunn for ikkje å snekra sjølv; arvingen er 5;)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

Hva tar han per kasse til eksterne?  :)

Øystein
 
Det har me ikkje tenkt på i det heile... Dessuten er arvingen litt ung til å setjast i arbeid for andre enn meg. Var mest for å lufta korleis det kan gjerast. Er enkel kappliste om noko skulle vera interesserte, men då trur eg det er fair at me ikkje kaprar denne tråden...

Eg skal innom bryggeriet i morgon eller tirsdag, kan ta bilete og mål då, for så å posta:)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 
Her har de bilete. Har ikkje teke mål, då eg mangla tommestokk når eg var nede. Kassane rommar 30 Lervig-flasker. Me skal laga holdarar til små mengder og gåvepakningar, men desse er framleis på prosjekteringstadiet. (Ein skuldar fort litt øl rundt forbi etter mange tenester til bryggeriet.)
 

Vedlegg

  • DSC03817.JPG
    DSC03817.JPG
    54,1 KB · Sett: 541
  • DSC03818.JPG
    DSC03818.JPG
    53,5 KB · Sett: 531
  • DSC03819.JPG
    DSC03819.JPG
    53,9 KB · Sett: 516
Tilbake
Topp