Subforum for PerfectBrew og div andre brands

JEG

Moderator
I tillegg til Netthandelen sin umerkede versjon selges denne saken som bl.a ACE, Klarstein, Hopcat og Danbrygger.

Er det mulig å få ett underforum for denne/disse på linje med BB, Speidel etc?
 
Pretty please with sugar on top?

Får tagge en admin eller to....
@Duckboot / @glennrlie

Nå har du vel blitt administrator selv og kan fikse :)

Men jeg synes det er litt upraktisk med et eget forum for hver eneste leverandør. Hva med å organisere utstyrsforumet noe slikt:

Utstyr:
- Bryggemaskiner
- Utstyr for gjæring
- Tappeutstyr
- Annet utstyr
- Selvbygging
 
Det som blir teit er at f.eks skylling er veldig likt på alle brands, intet nytt der liksom. Så da vil kanskje noe temaer som går på samme type prosess bli litt bortgjemt i subforum, som gjelder for alle forskjellige brands, iom at prosessen er lik. Kanskje det ender opp med en knakende god tråd i "subforum for maskin X", og andre som har "tilsvarende" teknikk-messig maskin misser denne infoen.

Prefrikser er jo et knakede bra forslag. Men det er jo avhengig av at brukeren som starter tråden faktisk klarer å legge inn dette prefikset.
 
Det tok en liten evighet å få DIY-forumet på plass. Men det var den gang da. Da var det veldig firkantet føler jeg. Nå lever vi i fremtiden.

Største greia nå, slik jeg ser det er "nybegynnerspørsmål" og "brygging", Vi har ikke stor nok kundemasse til å holde på de to forumene. Hva er i et hele tatt forskjellen? To subforum som gjør akkrurat det samme. Fjern ett av de og lag et nytt nsom går på "science".
 
Sist redigert:
Hei

Jeg liker oppsettet
Utstyr:
- Bryggemaskiner
- Utstyr for gjæring
- Tappeutstyr
- Annet utstyr
- Selvbygging / DIY

MEN - jeg tror det er nyttig med spesielle underfora når nytt utstyr blir lansert. Kunne derfor i tillegg til de ovenfornevnte tenkt meg
- BrewTools

Når en 'spesialgruppe' ikke lenger er aktiv, flyttes postene over i den generiske 'Bryggemaskiner' / 'Tappeutstyr' el.l.
 
Tilbake
Topp