Det er ingen Hot i norske anlegg, du kan ta vilken du vil, bare hold styr på hvem som er hvem så blir det ikke storbang....Velg det som er "markert" som hot. Brun som regel.
Det er ingen Hot i norske anlegg, du kan ta vilken du vil, bare hold styr på hvem som er hvem så blir det ikke storbang....Velg det som er "markert" som hot. Brun som regel.
Det er ingen Hot i norske anlegg, du kan ta vilken du vil, bare hold styr på hvem som er hvem så blir det ikke storbang....
Hahaha! Jo, det hadde vært fint det, men bestilt opp mye av det jeg skal ha, så da slipper du at jeg skjemmer skapet ditt med NEIPA#botnen du kunne jo bare kjøpt mitt skap, alle har 3 fas i sikringskapet sitt, er bare å sette inn en 3 fas sikring på 32A og få en elektrikker til å dra kabel til der du brygger... men når jeg tenker på alt den neipa skvipet du brygger, så får du det ikke uansett, så det så!
32a sikring i sikringsskapet. Sans om TEB er satt opp så har de to hot wire inn, mens på et 1fas i Norge har vi bare enDenne 3x32A sikringen, er det en som skal stå i bryggeriskapet?
Du finner mange slike på ali og i bukta. Kjøpte min der.
Det kan man ikke si. De fleste i norge har IT anlegg. Med to eller tre faser. Eller så kan man ha TN nett der man har nøytral og en eller flere faseledere i tillegg. På IT anlegg har man 230 volt mellom fasene. På TN nett har man 400 volt mellom fasene og man har 230 volt mellom fasene og nøytral.Det er ingen Hot i norske anlegg, du kan ta vilken du vil, bare hold styr på hvem som er hvem så blir det ikke storbang....
Er ikke alle hus eller skap som har trefase inn.#botnen du kunne jo bare kjøpt mitt skap, alle har 3 fas i sikringskapet sitt, er bare å sette inn en 3 fas sikring på 32A og få en elektrikker til å dra kabel til der du brygger... men når jeg tenker på alt den neipa skvipet du brygger, så får du det ikke uansett, så det så!