Tilgjengeliggjøre forumet for mobiler?

Funker synes jeg kanskje ser ut som en liten overdrivelse...

Sent one time from my MacBook using Firefox.
 
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply.
På min klient så sto det at den ventet på svar fra server,  i evigheter..

agh..
 
neslekkim skrev:
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply.
På min klient så sto det at den ventet på svar fra server,  i evigheter..

agh..

strålende nytt. Ang. norske bokstaver, så er tapatalk klar over at det ikke fungerer som det skal og har lovet en fiks i neste oppdatering av appen.
 
neslekkim skrev:
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply.
På min klient så sto det at den ventet på svar fra server,  i evigheter..

agh..

Samme her. Dobbelt argh.. sålangt ikke verdt pengene..
 
Bård skrev:
neslekkim skrev:
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply.
På min klient så sto det at den ventet på svar fra server,  i evigheter..

agh..

Samme her. Dobbelt argh.. sålangt ikke verdt pengene..

og med et 15 minutters vindu for å kreve tilbake.. jaja, 15 spenn eller noe . :)
 
Test

edit: posten blir postet omtrent i det du trykker send, hvorfor det tar så lang tid for programmet å få svar på serveren vet jeg ikke, men det er ikke sånn på de andre forumene jeg bruker tapatalk på.
 
Bård skrev:
Test
Får se hvor mange poster dette blir da..

Hvordan klarer du å få flere om gangen? Trykker du på send to ganger eller skjer det automatisk?

klarte visst å få doble poster selv uten å trykke mer enn en gang
 
Det funker greit, så lenge man vet at innlegget er postet på tross av at kontakten med serveren antyder det motsatte. :)

Sent from my X10i using Tapatalk
 
Bård skrev:
Det funker greit, så lenge man vet at innlegget er postet på tross av at kontakten med serveren antyder det motsatte. :)

Sent from my X10i using Tapatalk

ikke så veldig greit kanskje...
 
Vi gjør ingenting annet enn å bare poste, dobbeltrykker ikke ellernoe.
Er det feil i siste version kanskje?
 
Testet å sende i en annen tråd, og det så ikke ut til å gi noen problemer. Kanskje bare noe hoste i systemet. Vi får se. Er jo ikke så fryktelig lett å dobbelklikke heller.

Sent from my E10i using Tapatalk

Edit (fra datamaskin): Denne ble dobbelpostet (slettet). Virker som om programmet bestemmer seg for å prøve på nytt når den har ventet på serveren en stund.
 
Tilbake
Topp