Tilgjengeliggjøre forumet for mobiler?

Jeg får finne en løsning på dette her, men det blir nok ikke før påske. Ferie først :)
 
Ferie er fortjent for formannen i Norbrygg, og dette fikser han over påske. Når jeg poster med TapaTalk på bryggeri.net fungerer det brillefint, så det er helt klart løsbart.
 
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..
 
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..
 
Bård skrev:
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..

Bård skrev:
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..

Ja, det kan du tro..
 
Jammen, jammen.. Det funket jo så fint i bryggekurstråden.. Denne tråden er forbannet.
 
Tror endel av problemene med Tapatak samsvarer med problemene på forumet generelt:

Feil i databasen: MySQL server has gone away
Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Subs-Post.php
Linje: 1464Feil i databasen: MySQL server has gone away
Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Load.php
Linje: 2029

Når vi får det der, og trykker f5, så dobbeposter vi, hvis tapatalk får det der, så tror den sikkert at postinga feilet, og forsøker igjen..

Noe configurasjonsgreier som er på styr her siden den støtt og stadig melder at sql serveren har løpt sin vei..
 
neslekkim skrev:
Noe configurasjonsgreier som er på styr her siden den støtt og stadig melder at sql serveren har løpt sin vei..

Det kan rett og slett tenkes at vårt nåvarige webhotell ikke lever opp til kravene våre, da det støtt og stadig dukker opp meldinger om at MySQL-serveren er borte i kort tid (jeg får automatisk eposte når dette skjer). Men ellers finnes det sikkert en workaround. Sjekker det ut senere. ;)
 
Eduard skrev:
Bård skrev:
Får ikke logget på med min bruker-passord.

Kan det ha med bokstaven Å å gjøre mon tro?

Jeg finner ikke hvor jeg kan endre brukernavnet mitt. Er jeg blind?!?!

Hvis du vil så kan du endre brukernavnet ditt [iurl=http://norbrygg.no/forum/index.php?action=profile;sa=account]her[/iurl]. Hvis du vil at navnet ditt fortsatt vises som Bård (og ikke Baard eller noe lignende), så kan du endre visningsnavnet til det navnet du måtte ønske. ;)
 
Min erfaring er at det er når trådene blir for lange at dobbeltpostingene kommer. På korte tråder med feks kun 1 side dobbeltposter ikke mon mobil i hvertfall...
 
Kun en test, nå er også far med VIA Tapatalk!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Teste teste :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Blir dobbeltoppføringer ja.
Tapatalk ble aldri "ferdig" med å laste opp posten min. Tok en "back" etter en 3-4 minutter. Da hadde det dukket 2 replies...

Editeringen av denne posten gikk derimot helt som forventet.
SQL problemer?
 
Måtte bare teste tapatalk. Hva med å opprette en testseksjon på forumet?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Måtte bare teste tapatalk. Hva med å opprette en testseksjon på forumet?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Tilbake
Topp