Tilgjengeliggjøre forumet for mobiler?

Kjetil S skrev:
Testet å sende i en annen tråd, og det så ikke ut til å gi noen problemer. Kanskje bare noe hoste i systemet. Vi får se. Er jo ikke så fryktelig lett å dobbelklikke heller.

Sent from my E10i using Tapatalk

Edit (fra datamaskin): Denne ble dobbelpostet (slettet). Virker som om programmet bestemmer seg for å prøve på nytt når den har ventet på serveren en stund.

det går visst an å slå av den signaturen fra "settings"...*hint, hint*
 
Hei, alt du skriver i nordbrygg her, kommer i dobbel, trippel og mer. Kansje bare hos meg, men det ligner et virus som mangedobbler dine ut mailer.
 
bluesmanhell skrev:
Hei, alt du skriver i nordbrygg her, kommer i dobbel, tripel og mer. kanskje bare hos meg, men det ligner et virus som mangedobbler dine ut mailer.

Det er jo akkurat det vi diskuterer i tråden her, Tapatalk ser ut til å dobbelposte, ikkenoe virus gitt :)
 
Test uten signatur funker. Jeg fikk også det problemet at appen på mobilen fikk meg til å tro at det skulle ta lang tid. Men idet man trykker på send, så sendes meldingen av gårde. Det er vel sikkert bare å avbryte sendingen og fortsette som normalt. Vi får se om problemet vedvarer, eller forsvinner, når vi bytter til ny programvare for forumet, en gang etter NM2011.
 
HVorfor kommer dette opp som "nytt emne"? Jeg har fått beskjed om hvert eneste svar i denne tråden som nytt emne.
 
Dalaker skrev:
HVorfor kommer dette opp som "nytt emne"? Jeg har fått beskjed om hvert eneste svar i denne tråden som nytt emne.

Jeg vet ikke. Men det jeg vet er at app-en styrer seg selv, og hvordan den enn fungerer, så kan vi ikke påvirke dens virkning... Det eneste man kan gjøre, kanskje, er å tukle litt med innstillingene i app-en på mobilen, og se om ting endrer seg når vi oppdaterer programvaren til forumet om noen få måneder. ;)
 
Når dere oppdaterer, snakker vi samme software, nyere version?
Kan dere da sjekke integriteten i basen?, håper det finnes skript ellernoe for det, for det virker ikke som integriteten er helt i orden lengre.
Får mail på at det er oppdaterte emner, trykker så på linken i websiden for å se ny emner, og der kommer de ikke opp, men sjekker i forumlista, så ser man innimellom at det er nye, eller så må du gå inn i de forskjellige mappene, og da ser du nye emner..

Skjer ikke hele tiden selvsagt, men ofte nok til å se at det må være et problem et sted.., antar det er noe tilstandshåndtering som ligger flere steder, noe som skjedde iforbindelse med havariet sist?
 
Det blir da ny versjon av programvaren (ver 2) og databasen vil migreres til denne versjonen også. Nok muligheter til å ordne opp i eventuelle ting som du nevner her. :)
 
Eduard skrev:
Det blir da ny versjon av programvaren (ver 2) og databasen vil migreres til denne versjonen også. Nok muligheter til å ordne opp i eventuelle ting som du nevner her. :)

Supert! :)
 
Ny oppdatering av tapatalk ute på iPhone nå, så da skal endelig norske bokstaver virke

Edit: og det gjør de tydeligvis også
 
Lars B. skrev:
Ny oppdatering av tapatalk ute på iPhone nå, så da skal endelig norske bokstaver virke

Edit: og det gjør de tydeligvis også

Og nå fungerte det plutselig å poste også! (iallefall på et av underforumene, men ikke her)
 
Noen som vet om det lar seg gjøre å importere norbryggspesifikke emoticons/ smileys til tapatalk?

fra mobilen..
 
Noen som vet om det lar seg gjøre å importere norbryggspesifikke emoticons/ smileys til tapatalk?

fra mobilen..
 
Tilbake
Topp