Tlbud på CO2 flasker - bra pris?

jeg kan få kjøpe CO2 flasker til følgende pris:
6Kg for 2000 kr og 10Kg 2600 kr.

noen som vet om det er en OK pris?
 
tomv skrev:
eller 425g sodastream CO₂ flaske for 199,-/249,- hvor som helst

Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
 
Eduard skrev:
Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.

da har du møtt på feil person i betjeningen. jeg fikk kjøpt ny flaske der, etter at han undersøkte litt på lageret så fant han riktig strekkode. tror jeg var den første noengang som hadde kjøpt en sånn ny, men.. det gikk an.
det med prisen er jeg ikke helt sikker på, men det er i nærheten +-20,- (pant på 110ish)
 
tomv skrev:
Eduard skrev:
Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.

da har du møtt på feil person i betjeningen. jeg fikk kjøpt ny flaske der, etter at han undersøkte litt på lageret så fant han riktig strekkode. tror jeg var den første noengang som hadde kjøpt en sånn ny, men.. det gikk an.
det med prisen er jeg ikke helt sikker på, men det er i nærheten +-20,- (pant på 110ish)
Hver gang jeg er på CO så er jeg også første gang.. Tror de bytter folka litt for ofte:)
 
steinhu skrev:
jeg kan få kjøpe CO₂ flasker til følgende pris:
6Kg for 2000 kr og 10Kg 2600 kr.

noen som vet om det er en OK pris?

Konklusjonen er vel at 2000 kr for en 6kgs IKKE er en OK pris - dette nærmer seg det dobbelte av "gjengs" pris i Oslo. Betalte for øvrig 1100 kr for en fylt 6 kgs hos Aktiv Brannvern i juni 2009 - har nok økt noe nå, men kanskje Ernst Nilsen er noe rimeligere? Har bare fylt der, ikke kjøpt flaske.
 
Eduard skrev:
Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
Såpass billig, ja. Holder ein sånn flaske lenge? Over 4 kg for samme pris som et 5 kg brannslokningsapparat, og mye hendigere, høres jo ikke så galt ut.
 
Eduard skrev:
tomv skrev:
eller 425g sodastream CO₂ flaske for 199,-/249,- hvor som helst

Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.

Jeg mener jeg betalte 145 kr for ny på Clas i Sarpsborg og 99 kr i innbytte.
 
Hvordan kobler man en sodastramflaske til et Corneliusfat og manometer?
Hilsen kommende corneliusbruker ;D
 
takk til alle som har kommet med innspill. Tydeligvis var ikke det tilbudet jeg fant særlig billig... så da får jeg foreløbig klare meg med tapping på flasker.
 
steinhu skrev:
takk til alle som har kommet med innspill. Tydeligvis var ikke det tilbudet jeg fant særlig billig... så da får jeg foreløbig klare meg med tapping på flasker.

En annen ting er at du får dekket reisen med å dra til Alnabru og Ernst Nielsen. Så stor er differansen mellom din pris og det de forlanger.  >:D
 
Er det bare å møte opp på disse stedene å kjøpe en flaske?, har de slikt inne som de bygger om på direkten?
 
Sist jeg var der hadde de, men det er vel sikrest å ringe på forhånd. Da bygger han om en for deg.
 
Jeg var på Ernst Nilsen i dag og bestilte en ny CO2-flaske. Det ble en flaske på 2 kg, da min (lånte) 5 kg flaske er for høy til å holde til i det nye øleskapet mitt. De tar 750 kr for selve flasken med avsagt stigerør, og fylt med CO2. En alldeles bra pris, synes jeg.
 
Tilbake
Topp