To nye etiketter... :)

Hvilket papir til etiketter ?
Tenker da på papir med litt glans i og ikke kjedelig kopipapir papir, noen som bruker det og har typenr på det ?
 
Oddvar Demmo skrev:
Hvilket papir til etiketter ?
Tenker da på papir med litt glans i og ikke kjedelig kopipapir papir, noen som bruker det og har typenr på det ?

Kjøpte nettopp dette papiret for å prøve det på mine neste to brygg som står og gjærer nå:

http://www.staplesbutikken.no/papir...nset/papir-color-copy-gloss-a4-135g-250?r=se
Litt tykkere en vanlig 80gr, og glossy og glatt. Har bare kjørt en "dummy-test" på to flasker uten øl for å teste hvor lett det var å lime på med melk, men så ut til å sitte. Printene blir i hvert fall fine, og ser mer "classy" ut en vanlig kopi-papir.
 
Sykt mye kult her! :)

Får vel dele noe av det jeg også gjør...

BelgiskBlond_web.jpg


SkogensKonge_web.jpg


lovePotion_web.jpg


Julestemning_web.jpg


Indisk-jul_web.jpg


Imperial-Prosjektet_web.jpg


Black-IPA_web.jpg
 
Superstilig, utrolig flott design. Håper det går greit om jeg hermer etter størrelsen og linja du har laget på høyresiden.
 
Her har dere min første etikett.
Ipan som jeg har brygget er mitt første brygg, og det er IPA settet til St. Peters
Derfor er etiketten enkel og grei.
 

Vedlegg

  • Jorda rundt IPA-2.jpg
    Jorda rundt IPA-2.jpg
    100,6 KB · Sett: 948
Roger_L skrev:
Her har dere min første etikett.
Ipan som jeg har brygget er mitt første brygg, og det er IPA settet til St. Peters
Derfor er etiketten enkel og grei.
Likte den :)
Noe i stilen til mayflower, og det er etter min mening verdens fineste etiketter til øl :)
 
Har gått for et litt enklere design på mine siste etiketter.
 

Vedlegg

  • Skårhaugnissens-Nattøl-2013-Liten.jpg
    Skårhaugnissens-Nattøl-2013-Liten.jpg
    145,3 KB · Sett: 906
  • Solvendarøl-Liten.jpg
    Solvendarøl-Liten.jpg
    141,2 KB · Sett: 899
  • Texas-Strut-Liten.jpg
    Texas-Strut-Liten.jpg
    113,5 KB · Sett: 899
Tilbake
Topp