To nye etiketter... :)

fthing skrev:
Eithe: fantastisk! Utrolig stilrent!

Takker - det hjelper å ha en bedre halvdel med et grafisk blikk. Selv liker jeg også godt at de er rene og at de ikke minner så mye om tradisjonelle øletiketter.

Mats Ø. skrev:
+1. Elsker de stilrene etikettene. Prøver å få til noe sånt selv akkurat nå. Litt irriterende at jeg ikke er god på design, hehe...

Ja, det krever et øye som jeg heller ikke har - du får spørre rundt deg om hjelp :)

For spesielt interesserte som vil ta en nærmere titt på forside og bakside har jeg lagt ved arkene jeg printer ut og skjærer. PS: Legg merke til den vel optimistike batchnummereringen ...
 

Vedlegg

  • etikett_print_final1 copy.pdf
    378,8 KB · Sett: 132
For spesielt interesserte som vil ta en nærmere titt på forside og bakside har jeg lagt ved arkene jeg printer ut og skjærer. PS: Legg merke til den vel optimistike batchnummereringen ...
[/quote]

Hvilken software er brukt til disse flotte etikettene.?

Sent from my C6903 using Tapatalk
 
Mitt første forsøk på å lage etikett (som ikke er type breewzer e.l.)
 

Vedlegg

  • Imperial Brown Ale batch 12.jpg
    Imperial Brown Ale batch 12.jpg
    98,7 KB · Sett: 607
Dry Porter med Cascade og Northern Brewer er digg
Brygga det samme selv

Desverre har jeg ikke fått helt dreisen på fluefiske, blir med spinner
 
Etter en ganske så kjedelig etikett rett fra etikettskriver på første øl, så får øl nummer 2 og 3 etikett laget i paint:)
 

Vedlegg

  • IPA2_v4.jpg
    IPA2_v4.jpg
    169,7 KB · Sett: 1.000
  • PORTER_V3.jpg
    PORTER_V3.jpg
    165,7 KB · Sett: 988
loebrygg skrev:
Ahh, kuleste etiquette ever  :ilike:
men stusser over valg av malt, humle og gjær  :jaha:

Takktakk.
Kan sikkert være noe rart der, er ferdige ølsett. Men notatene med min uleselige håndskrift ble tydet av min medbrygger og så sendt ut hit jeg er nå, så kan hende noe har forsvunnet i runetolkningen.
 
Denne er ikke min, men en hjemmebrygger i USA. Syns den er så gjennomført at den må deles her:

s8K1zXH.jpg
 
Skal i 85årsdag i morgen, jubilanten vet ikke at vi har brygget øl til han :)
 

Vedlegg

  • kronhjorten.jpg
    kronhjorten.jpg
    118,1 KB · Sett: 756
Tilbake
Topp