To nye etiketter... :)

Pleier å kjøre samme stilen selv, men noe ganger må man improvisere
 

Vedlegg

  • Imperial Amber Ale2.png
    Imperial Amber Ale2.png
    1,9 MB · Sett: 900
  • Imperial Amber Ale.png
    Imperial Amber Ale.png
    695,2 KB · Sett: 879
Idar skrev:
Genialt!  :idea:

Så enig så enig.
Driver selv å trykker opp etiketter på fargelaser på jobb. Det krever planlegging og jeg sitter alltid igjen med masse etiketter jeg ikke har øl til. Når jeg trenger en har jeg aldri liggende riktig type og må lage de.

Dette ga meg inspirasjon. Jeg tenker standardetiketter med logo/bryggerinavn og felt til å skrive på. a.la de du finner på små spesialtapninger av whisky. Da har jeg alltid etiketter når jeg finner på å gi en flaske i gave.
 
Her er et par etiketter som jeg har lekt litt med!  ;D
 

Vedlegg

  • HappyJoy_Etikett.jpg
    HappyJoy_Etikett.jpg
    180,6 KB · Sett: 723
  • Påskeøl_Etikett.jpg
    Påskeøl_Etikett.jpg
    203,3 KB · Sett: 708
Min første etikett!
Samboeren min hatet navnet og lurte på om det var noe galt med meg, så jeg føler jeg traff ganske bra.

Prøvde å forklare at det var mye hvete i det og derfor ikke helt klart. Grums (eller Groms) på min dialekt ble da veldig treffende synes jeg. Men akk...

Uansett. Sjøbrotet bryggeri sitt første øl med navn og etikett:
eduzyzuh.jpg




Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Arkmagi skrev:
Samboeren min hatet navnet og lurte på om det var noe galt med meg, så jeg føler jeg traff ganske bra.

Kona bestemmer stort sett alt av farger her i huset, men når det kommer til etikettene har hun ingen stemmerett!
 
Denne setter jeg oppe i hjørne på alle mine etiketter slik at også navnet på bryggeriet for sin velfortjente oppmerksamhet... Hjemme syk fra jobb idag, og dette er det jeg har brukt nærmere 6 timmer på å få klar.  :attevar:
 

Vedlegg

  • subsistensbryggeriethörnetikettV2.jpg
    subsistensbryggeriethörnetikettV2.jpg
    7,5 KB · Sett: 1.100
Hei her er noen etiketter jeg har laget oppigjennom
 

Vedlegg

  • ølettiketter.jpg
    ølettiketter.jpg
    223,9 KB · Sett: 974
Var ekstremt lat og brukte et typisk bilde fra regionen stilen oppstod, og la til tekst med mobil-appen Over.
ujaqavup.jpg
u8asugag.jpg


Printing og klipping på gamlemåten, og pensling med melk.


Til gjæring:
Dubbel
Westvleteren 12 klone
Mandarina Imperial IPA

Flaske:
Tripel
Ayinger Celebrator Doppelbock klone
Pilsner Urquell klone
 
Jeg driver og plukker litt på øletiketter om dagen, jeg og. Jeg blir vel sikkert morda sønder og sammen for navnvalget, men det er så fristende å kunne kalle ølet for "Nordmark" og da referere til forskjellige navn og steder rundt omkring i Nordmarka, etterhvert som jeg lager forskjellige øltyper. :D

For eksempel et øl som heter "Hakklo" eller "Bjørnsjø", "Trehjørning", ubestemt entall(hvis det var riktig). Jeg synes det fenger godt. ;)
 

Vedlegg

  • NordmarkAPA.jpg
    NordmarkAPA.jpg
    1,5 MB · Sett: 924
Latest  addition...den vita listen är menad för ingredlista. den tillkommer eftervart...
 

Vedlegg

  • # 25 WakatuWarrior.jpg
    # 25 WakatuWarrior.jpg
    112,1 KB · Sett: 895
Veldig mye bra etiketter her. Jeg har gått over på flaskeslips igjen etter at de selvklebende etikettenene som skulle være greie å få av egentlig er et hel***e å få av. Jeg må få meg laserskriver  ;D Endelig en god unskyldning.
 
De fleste etiketter til nå:
 

Vedlegg

  • vesterled.jpg
    vesterled.jpg
    357,6 KB · Sett: 650
  • MannOgKoneØl.png
    MannOgKoneØl.png
    132,9 KB · Sett: 645
  • Rye IPA.png
    Rye IPA.png
    178,8 KB · Sett: 652
  • PåHøyTid.png
    PåHøyTid.png
    260,7 KB · Sett: 636
  • Leavoren.jpg
    Leavoren.jpg
    1,8 MB · Sett: 650
Driver og lager litt etiketter på powerpoint i størelsen 15x8 cm.. men har ikke funnet ut hvordan jeg får flere etiketter inn på samme a4 side. Noen tips?
 
rhildre skrev:
Driver og lager litt etiketter på powerpoint i størelsen 15x8 cm.. men har ikke funnet ut hvordan jeg får flere etiketter inn på samme a4 side. Noen tips?

klipp och klistra till word?
 
Tilbake
Topp