To nye etiketter... :)

Haarr skrev:
Legger ved bilde av våre nyeste etiketter her, er veldig fornøyd :)
De er silketrykket av christiansandtekstiltrykkeri@gmail.com, han er vanvittig billig. Finnes nærmere info helt nederst på www.heidrunbryggeri.no.
Vi prøvde også å trykke dette direkte på brunt kraftpapir, som f.eks. http://www.norengros.no/kraftpapir-brun-40g-40cm-rll-5kg. 1 rull med dette som er 40cm bredde x 100 meter kostet svimlende 60,- på Norengros-butikken. Vanvittig.
Det ser helt fantastisk ut på papir også, men har ikke bilde av det.

De "trykkfeilene" som er på etiketten er tegnet inn før trykking for å få en rustikk effekt. Når han trykker blir det ellers 100%.

Stili'
 
Absolut siste dag på "jobb", og ny etikett. Nå venter bare Sverige-Ryssland i JVM Ishockey, 3min. Lyckan e stor idag! :ilike:
 

Vedlegg

  • Uten navn.png
    Uten navn.png
    120,8 KB · Sett: 957
krNlKwG.jpg


Etikett til Weissbier :)
 
I min spede begynnelse, men her er ett par utkast til etiketter.
 

Vedlegg

  • Hoppy joe ny.jpg
    Hoppy joe ny.jpg
    1,2 MB · Sett: 624
  • lep5.jpg
    lep5.jpg
    698,9 KB · Sett: 621
Mange flotte etiketter, men jeg misunner ingen klippejobbene dere legger opp til. Jeg holder meg til rektangulære etiketter siden jeg klipper dem opp selv...
 
Med skjærebord og buene tas 5 av gangen... Går lynkjapt for vår design nå men skal innrømme at de to første ikke har blitt gjenbrukt (kronologisk rekkefølge).
 
Her er mine etter at jeg sluttet med beerlabelizer.com og prøvde meg på illustrator.  :)
 

Vedlegg

  • Black heart-01.jpg
    Black heart-01.jpg
    988,6 KB · Sett: 1.343
  • Lucky Luke-01.jpg
    Lucky Luke-01.jpg
    723,5 KB · Sett: 1.347
  • ipaipaipa!-01.jpg
    ipaipaipa!-01.jpg
    1,3 MB · Sett: 1.337
  • Red Feather-01.jpg
    Red Feather-01.jpg
    1,4 MB · Sett: 1.349
Litt lei av å ikke ha etiketter på flasker, de er så triste uten. Så nå laget jeg meg en allrounderetikett til bruk når jeg tar flasker med ut av huset. Det gjør at ølen trekker litt mer oppmerksomhet når flaska står i kjøleskapet der man er, eller når den står tom på kjøkkenbenken. Ingen ser to ganger på en etikettløs ølflaske. Førte på de øltypene jeg stortsett lager. Så er det bare å flike av for hva som er på flaska. Temmelig klevert spør du meg! :)
 

Vedlegg

  • multietket.jpg
    multietket.jpg
    670,8 KB · Sett: 827
Tilbake
Topp