To nye etiketter... :)

Batch #14 etter oppskrift på Lucky Jack (med noe økt ABV). Fikk dessverre litt for høy gjæringstemperatur, men likevel veldig god! Medbrygger/pappa på bildet. Edit: Lillebror har fotografert og redigert i Photoshop.
image.jpg
image.jpg
 
Sist redigert:
Må bare bøye meg i støvet for mange av disse etikettene. Ser att mitt opplegg med en sort hvitt etikett printer med elendig oppløsning blir helt lavmål....
 
Dere er faen meg ivrige (og flinke) - det skal dere ha. Jeg har nå avansert fra farge på kork til å skrive med tusj på korken og har nå kjøpt A4-ark med selvklevende etiketter jeg skal printe på. Design vil i sin helhet foregå i Word.

Jeg har imidlertid ikke printer en eneste erikett ennå...
 
Dere er faen meg ivrige (og flinke) - det skal dere ha. Jeg har nå avansert fra farge på kork til å skrive med tusj på korken og har nå kjøpt A4-ark med selvklevende etiketter jeg skal printe på. Design vil i sin helhet foregå i Word.

Jeg har imidlertid ikke printer en eneste erikett ennå...
Ingenting galt med Word! Det er det jeg selv bruker.
 
Ble skikkelig black metal denne gang, klarer såvidt å skimte hva som står når du ikke kikker godt nok!

Siden dette er ølsettet er fra Vestbrygg, så har jeg lagt inn stråene til VB logoen og 7F.

Svartediket!
IMG_20150212_163008~2.jpg
 
Første etikett, kommet på flaske:
Etikett-99,1x139mm-Single-Hop-IPA-skip.png
Batch #2, står til gjæring nå. Etiketten blir nok flikket mer på fram til utskrift :)
(de som kan tysk får unnskylde evt. feil, her er det GT som har oversatt...)
Etikett-99,1x139mm-Kölsch.png
Planlegger en Hoppy Joe-klone som nr. 3. Har ikke helt bestemt meg for design her enda, så innspill mottas med takk :)
Etikett-99,1x139mm-Badass-American-Amber-Ale-2.png Etikett-99,1x139mm-Badass-American-Amber-Ale.png

Edit: Bruker Herma 4250-etiketter, men sliter med å få print til å "treffe". Forslag til etiketter mottas med takk :)
 
Sist redigert:
Første etikett, kommet på flaske:
Vis vedlegget 16911
Batch #2, står til gjæring nå. Etiketten blir nok flikket mer på fram til utskrift :)
(de som kan tysk får unnskylde evt. feil, her er det GT som har oversatt...)
Vis vedlegget 16910
Planlegger en Hoppy Joe-klone som nr. 3. Har ikke helt bestemt meg for design her enda, så innspill mottas med takk :)
Vis vedlegget 16909 Vis vedlegget 16908

Edit: Bruker Herma 4250-etiketter, men sliter med å få print til å "treffe". Forslag til etiketter mottas med takk :)

Kan ikke huske sist jeg har sett like episke etiketter
 
Tilbake
Topp