To nye etiketter... :)

Ganske fersk i hjemmebrygging, min første etikett:


KSQswBo.png
QfyFChr.png
 
Sist redigert:
Har endelig fått surra meg til å lage etiketter, måtte jo det når jeg skulle gi bort litt i julegaver og sånt. Har vært gjennom noen forskjellige iterasjoner her, men syns jeg har kommet fram til noe veldig bra etterhvert, til dels fordi jeg bare hadde svarthvittlaser hjemme og ikke gadd å dra på kontoret for å skrive ut noen etiketter. Derimot hadde vi noen fargede ark...

IMG_7942.jpg IMG_7939.jpg IMG_7940.jpg
 
Har lagt ved etiketter jeg har benyttet, og to for kommende brygg.
Gata mi heter Bjørnheimveien, så derfor 'Bjørnheim bryggeri'

M.Kane - nå som øldrikker. Bildet er fra boken 'Portrett av en revolvermann', så det må bli en Porter. Planlagt i februar.
Porter - Portrett.jpg

Samproduksjon med SF&GL som benytter sykkelen som logo
Kölsch.jpg


Fra oppskriften The Immigrant IPA. Tappet på fat, og venter på karbonering. Den ble fryktelig sterk... Etiketter er rettet etter de ble lagt ut.... India...
IPA - immigrant.jpg

Planlagt: En av Gahr sine IPA oppskrifter.
Bildet er hentet ut fra kunstverket 'Mirakel' av Orion Righard som vi har hengende på veggen.
IPA - Andrimne American IPA.jpg

En Wit produksjon som en av mine venner og jeg laget i november. To - siden vi var to - og Witbjørner - siden .... det passet :)
Wit - To Witbjørner.jpg
 
Sist redigert:
Helt vanvittig fine etiketter. Om ølet er halvparten så bra, er det synd at disse ikke står i hyllene på butikken og polet.
Hehe, takk for det. Skal være så ærlig at jeg jobber med grafisk design - og jeg har laget etiketter for kommersielle aktører, både i butikk og på polet. Ølet blir som regel bra, men som brygger er jeg som nybegynner å regne, da.
 
Tilbake
Topp