To nye etiketter... :)

Har også sittet litt med etikette design idet siste
Ikke brygget ennå, men i planleggings fasen

ImageUploadedByTapatalk1430399796.153029.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430399808.485105.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430399820.009717.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430399833.503343.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Andre etikett :) smule analfabetisme / dårlig fantasi, men syns navnet passet til en stout med ipa humler. ;)
 

Vedlegg

  • received_10153143804416321.jpeg
    received_10153143804416321.jpeg
    38,2 KB · Sett: 112
Den siste var fin, men synes at alle ingredienser burde skrives på samme sprog.

Karamell munchenermalt type II, eller noe, ellers henger ikke etiketten helt sammen språkvis synes jeg.
 
Den siste var fin, men synes at alle ingredienser burde skrives på samme sprog.

Karamell munchenermalt type II, eller noe, ellers henger ikke etiketten helt sammen språkvis synes jeg.

Ser det nå.. Det må jeg endre. Takk for tipset.
 
Haha!

Blekmalt var artig, men kanskje litt ubeskrivende? Men ser hvor du fikk "blek" fra, en god direkte oversettelse iallefall. Men du glemte ABV og Volume.

Men ville holdt på "flaket" havre. Eller kanskje valset, det er jo det de gjør, malten går gjennom valser.

Og dette her er flisespikkeri, men jeg tror jeg ville droppet "Alcohol" og "volume". Tror det blir mer stilrent og litt annerledes enn de som deklarerer hva slags verdi som følger, og alle skjønner at et prosenttegn angir alkoholstyrken, og o.5L angir mengden. Og gjort streken over like lang som skriften under.

Sorry, nå tok jeg av, men dama driver med litt slikt, og spør meg alltid om råd :)
 
Da har jeg endelig fått kommet i gang med å lage etiketter. Jeg har kjelleren full av umarkerte øl, så fant defor ut at det var på tide.

Hipster w(h)ine.jpg

Dette blir etiketten på en Gose jeg skal brygge i helgen.
There she GOSE again - photo.jpg
 

Vedlegg

  • Hipster w(h)ine.jpg
    Hipster w(h)ine.jpg
    136,1 KB · Sett: 54
Hei. Ganske ny her, men hvis dere skal ha etiketter, så kan jeg printe i akkurat den størrelsen eller formen dere vil ha. Printer selv på selvklebende vinyl for å bruke på korker. Kan legge ut bilder hvis det er noen interesse.....
 
Sist redigert:
Spennende, hvor store ting kan du printe? Kunde tenkte meg at lage en vinyl "wrap" til min ølkløler (norcool bruskjøleskap, type 80cm høyt).
 
Tilbake
Topp