Hei.Spennende, hvor store ting kan du printe? Kunde tenkte meg at lage en vinyl "wrap" til min ølkløler (norcool bruskjøleskap, type 80cm høyt).
Kan printe 152 cm. bredde, og i teorien 50M. i lengden, så 80 cm. er ikke noe problem.
Hei.Spennende, hvor store ting kan du printe? Kunde tenkte meg at lage en vinyl "wrap" til min ølkløler (norcool bruskjøleskap, type 80cm høyt).
Ikke spesielt fancy etikett, men du verden så lettvint! Printet med Dymo 450 på 89*41mm etiketter. Ikke noe mellesøl og ikke kjedelig kuttejobb, bare print og klistre på. Sitter like godt på Pet som glass.
Vis vedlegget 18629
Dere som setter på egne etiketter, tar dere de av etter hver bruk?
Jeg tar de av etter bruk, da etikettene har informasjon om akkurat det brygget (bryggedato/tappedato/batchnummer osv).Dere som setter på egne etiketter, tar dere de av etter hver bruk?
Nå har jeg bare hatt etiketter på en ukes tid, men de kan jeg dra av igjen med fingeren uten noe verktøy, løsemiddel eller annen dritt.Hvor lett er de å få av igjen?
Dersom man føler for å følge lovverket akkurat når det gjelder dette, så kan man ikke velge rekkefølge på ingredienslisten. Man skal skrive det i rekkefølge fra mest til minst. Altså står det sukker først, så er det sukker det er mest av i et produktMen ville satt karamell malten etter hverandre, den røstede byggen og havren tilslutt
Sent from my iPhone using Tapatalk