To nye etiketter... :)

Men ville satt karamell malten etter hverandre, den røstede byggen og havren tilslutt


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Brygg #15. Min første Imperial Stout. Skal brygges i morgen (sjølvaste 17.Mai). Skulle opprinnelig hete bare "Fanden", men pga dagen den brygges, så måtte den omdøpes til "Fanden fra Noreg". :D
fanden fra noreg JPG liten.jpg
 
Ikke spesielt fancy etikett, men du verden så lettvint! Printet med Dymo 450 på 89*41mm etiketter. Ikke noe mellesøl og ikke kjedelig kuttejobb, bare print og klistre på. Sitter like godt på Pet som glass.
IMG_20150516_220927.jpg
 
Har selv printet noen enkle etiketter med Dymo etikettskriver og de sitter godt, men er samtidig meget enkle å få av igjen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Men ville satt karamell malten etter hverandre, den røstede byggen og havren tilslutt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dersom man føler for å følge lovverket akkurat når det gjelder dette, så kan man ikke velge rekkefølge på ingredienslisten. Man skal skrive det i rekkefølge fra mest til minst. Altså står det sukker først, så er det sukker det er mest av i et produkt :)

Bare til orientering (i tilfelle noen ikke var klar over det)

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jo, men siden risted bygg og flaket havre ikke er malt ser det bedre ut


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Etikettar laga til To av lærarane vi har hatt på sjukepleiarstudiet her i førde.
sida begge to er legar av yrke måtte dei no sjølvsagt verte i stil inspirert av medisinforpakningar :)
Hypobeatitudinem er forresten Latin for mangel på lykke ifylge GOOGLE Translate :)
etikett legepils Lars.jpg etikett legepils bak.jpg
 
Da må jeg bidra med min første etikett til mitt første brygg!

Testprint 500ml #1 -.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_2285.JPG
    IMG_2285.JPG
    144,2 KB · Sett: 108
  • IMG_2286.JPG
    IMG_2286.JPG
    140,1 KB · Sett: 105
  • IMG_2287.JPG
    IMG_2287.JPG
    148,8 KB · Sett: 100
  • IMG_2288.JPG
    IMG_2288.JPG
    139,7 KB · Sett: 102
  • IMG_2289.JPG
    IMG_2289.JPG
    135,4 KB · Sett: 99
Mange her som lager utrolig fine etiketter. Det jeg lurer på er hvor finner dere slike fine bilder/ clipart? Mange av de fineste clipartene er jo ganske dyre å kjøpe. Kjøper dere de?
 
Tilbake
Topp