LarsUlv
Norbrygg-medlem
Jeg har fått laget en beholder som jeg skal bruke som beholder i et herms-oppsett.
Se bilder i denne posten: Hva fikk du i posten i dag?
Bildet inkluderer alle de viktige delene som skal plasseres i beholderen.
Det er en skillevegg som deler beholderen opp i to deler. Det ligger der "beltet" på beholderen er.
I den øvre, største delene skal coilen plasseres i vann som skal varmes av varmelementet, styrt av PID og temperatur på vørteren ut av coilen.
Jeg skal borre hull i skilleveggen slik at varmelementet kommer opp fra bunnen i det største rommet.
Kobling av strøm osv i nedre rom.
Gjennomføringen må være tett slik at ikke vann fra øverste rom lekker ned til nedre rom, der strøm og sånt vil være.
Som gjennomføring tenker jeg å bruke en veldless gjennomføring av denne typen for å løse dette.
US $8.45 6% OFF|Weldless Bulkehad 1.5
Utfordringen er at skilleveggen er 15mm, så gjennomføringen jeg har er for kort.
Noen som vet om/ kan hjelpe meg å søke etter en gjennomføring som har lang nok gjenget del?
Rundt 20mm bør det nok være.
Eller er det andre måter å løse dette på som jeg ikke har tenkt på?
Setter pris på alle forslag her
Se bilder i denne posten: Hva fikk du i posten i dag?
Bildet inkluderer alle de viktige delene som skal plasseres i beholderen.
Det er en skillevegg som deler beholderen opp i to deler. Det ligger der "beltet" på beholderen er.
I den øvre, største delene skal coilen plasseres i vann som skal varmes av varmelementet, styrt av PID og temperatur på vørteren ut av coilen.
Jeg skal borre hull i skilleveggen slik at varmelementet kommer opp fra bunnen i det største rommet.
Kobling av strøm osv i nedre rom.
Gjennomføringen må være tett slik at ikke vann fra øverste rom lekker ned til nedre rom, der strøm og sånt vil være.
Som gjennomføring tenker jeg å bruke en veldless gjennomføring av denne typen for å løse dette.
US $8.45 6% OFF|Weldless Bulkehad 1.5
Utfordringen er at skilleveggen er 15mm, så gjennomføringen jeg har er for kort.
Noen som vet om/ kan hjelpe meg å søke etter en gjennomføring som har lang nok gjenget del?
Rundt 20mm bør det nok være.
Eller er det andre måter å løse dette på som jeg ikke har tenkt på?
Setter pris på alle forslag her