Underfora til spesifikt bryggerutstyr

Eduard

Norbrygg-medlem
Siden fler og fler begynner å gå til anskaffelse av forhåndsfabriserte hjemmebryggerier har vi nå opprettet spesifikke underfora rettet mot bruk av disse apparatene. Vi anbefaler å lese og skrive i disse underfora også når man ikke har utstyret selv, det er alltid kjekt med nyttige innspil.  :yes:
 
Smart. Disse trådene tok jo over hele utstyrskategorien. Mulig Nimbus-folket føler seg diskriminert uten underforum dog ;)
 
Hehe, jeg hadde alt Nimbus i tankene, spesielt da jeg søkte etter andre tråder som kunne flyttes til de nye underfora. Herved har dere også fått deres krok på das Internetz. :D
 
Mulig man må aktivere noe for at underfora skal vises i tapatalk. De dukker ihvertfall ikke opp hos meg....
Flott ihvertfall med flere underforum. Enklere og lettere å lese spesifikt!

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
 
:biersmile: mulig bratberg kompakt burde få seg en slik tråd ?(da jeg har en slik :angel:)
dette er ett godt alternativ til bb30 med plass til littegrann mer :) og det ser ut som det er ett produkt som er kommet for å bli,

:yes:
 
Underfora gjør det mer oversiktlig for nye brukere (Undertegnede) som ikke har brukt lang tid på å gjøre seg kjent på Norbrygg.  :skitbra:

Jeg savner imidlertid et underfora for Blichmann, det er jo ikke et ferdig og komplett bryggeri, men jeg ser et desto større behov for et underfora(Selv om Andrimnetråden svarer på mye :yes:).
 
Tilbake
Topp