Underforumet "Sunnmøre Bryggelaug" opprettet

Velkommen Sindre.

Dumt jeg ikke var klar over at det var flere hjemmebryggere så nærme da vi hadde treff i mars. Men det blir helt sikkert flere muligheter.
Vi snakkes

Per Arne
 
LarsOleM skrev:
Bjornendre skrev:
Takk for kvelden ja! Var mye godt øl å smake på! Men... Er det bare jeg som lurer på hva egentlig et bryggelaug er? :p



Har det noe med parkering av båter å gjøre kanskje?  :jaha:

Haha. Tenkte mer på hva det innebærer? Er det noe organisering av noe slag, eller bare et underforum for gjevnlig kontakt?
 
Bjornendre skrev:
LarsOleM skrev:
Bjornendre skrev:
Takk for kvelden ja! Var mye godt øl å smake på! Men... Er det bare jeg som lurer på hva egentlig et bryggelaug er? :p



Har det noe med parkering av båter å gjøre kanskje?  :jaha:

Haha. Tenkte mer på hva det innebærer? Er det noe organisering av noe slag, eller bare et underforum for gjevnlig kontakt?
Å opprette dette underforumet var noe vi snakket om når det var treff her på Glomset. Du hadde vel reist da vi snakket om det.
I første omgang var det for at det skulle være enklere å samle gjengen lokalt. Men det var vel også snakk om å dra dette litt lenger med organisering. Vi får se hva som skjer. Føler vi må prøve å få til et nytt treff, hvor en da tar opp spørsmålet om hvor langt vi skal gå med dette. Da må vi også prøve å få samlet enda flere. Det dukker stadig opp sunnmøringer på forumet.

brefur skrev:
Hei

Det er allereie eit slags laug på Sunnmøre, søk bjoerkedal.net så finn dokken mykje bra bilder og litt historie. Dei har hatt samling nesten kvart år sidan 1992. Det består av sunnmøringar og nordfjoringar, neste samling er på Norfjordeid 13.4. Om det er spesielt innviterte som møter veit eg ikkje, eg skal ikkje, er ivertfall ikkje innvitert. ( sukk)

Brede Furset
Stranda

Hei Brede.

Har forstått det slik at denne gjengen som samles, (sist i Nordfjordeid), brygger "kønnjøl" på den gamle tradisjonelle måten. Jeg er nok ikke i denne gruppen ølbryggere, da jeg ikke er noen stor entusiast av dette ølet. Noe kan være veldig godt, men jeg fortrekker stort sett litt mer "moderne" bryggemetoder.

Ellers har jeg en sønn som jobber på Pla-Mek på Stranda, dersom du kjenner til den gjengen.
 
Det er truleg slutt på kønnjøl-dominansen på dette treffet.
Elling (info til deg Per Arne, frå seansen heime hos meg før jul) deltok på Nordfjordeid no 13.04. Han meldte tilbake at der stort sett vart drukke pale ale med Cascade. Hans kønnjøl ramla gjennom sjølv om eg synes det var av dei beste han har brygga.

Elles var det svært så hyggeleg å treffe sunnmøringar på NM (Brede (du må berre akseptere å bli kalla sunnmøring), Per Arne, Tony André og nokre frå id NB). Neste år må vi sunnmøringane stille 3-4 på eigen stand for å konkurrere med telemarkingane og dei frå nedre Romerike  ;)
 
Sindre.E skrev:
Hei folkens

Er fersk som brygger, men etter noen få brygg ble jeg bitt av basillen. Fikk med meg et par karer og vi kjøpte oss en Speidel 50liter. No brygges det hele tiden, er fantastiske dråper. Iallefall så bor vi på emblem og har fått lånt oss et lokale i en nedlagt gård. Et flott melkerom er nå blitt bryggeri og vi samles så ofte vi kan. Var trist at vi ikke fikk med oss treffet som var på Glomset, hadde vært en fin anledning til å treffe dere andre.

Hilsen

Sindre Eide

Hei Sindre

Har dere plass til ytterligere et medlem i gjengen?
Drar forøvrig kjensel på navnet! Send meg gjerne en epost.

Mvh Bent
bent(a)bent.no
 
Nordfjording med nær tilknytning til Sunnmøre har lyst å være med :) Har brygga all-grain i 2.5 år, og har rundt 30 brygg på samvittigheten.... :)
 
Hei. Bra tiltak å få igang eget underforum :) Jeg er ganske fersk i gamet, under et år har jeg holdt på. Syns det er utrolig artig og kjekt å kunne servere sitt eget øl.
 
Dette var kjekt, og eg vil hermed melde mi interesse for å vere med på framtidige samlingar, enten det no heiter det eine eller andre :)

Elles kan eg stadfeste det som har blitt sagt av enkelte, at det allereie finst eit "Konnjøl Vest", som har arrangert treff sidan -92, då det kun var nokre få sunnmøringar att som dreiv med heimbrygging. Ein av dei var Stein Langlo frå Stranda, som seinare har vore Primus motor for desse samlingane. Det vert fortalt at det første åra vart stilt ein 10-12 sortar, og at halvparten var sure så det heldt ;-) Særleg siste 10 åra har kvaliteten visstnok heva seg veldig, og på samlinga på Eid i april var det stilt 59 veldig ulike øl, både i kvalitet, type og bryggemåte. 4-5 var ikkje drikkande (sure eller vassne), ca like mange av manglande kvalitet, medan resten var gode øl. Alle dei 30-40 beste var klare og fine, velbalansert i humle, maltsmak og sødme og høveleg karbonert. Dei 30 beste har siste åra vore øl av svært god kvalitet! Når det gjeld bryggemåte og utstyr, vil eg tru at godt over halvparten nyttar seg av tilnærma same metoder som folket i Norbrygg. Dei som slurvar med dette, fell gjennom i konkurransen.

Det kan nemnast at karane bak Troll Bryggerier (Slogen) er med og konkurrerer kvart år.

Dei siste to åra har det vore lyse og lette ales som har vunne.

Eg sjølv har vore med dei 4 siste.

Det var rundt 80 personar frå Nordfjord og Sunnmøre med på arrangementet på Eid i april i år, i tillegg til Petit som var der og selde sine varer.

Apropos tradisjon, så er vel ikkje øla som vore brygga på Sunnmøre siste 1000 åra noko anna enn ulike typer av ales, mørke og lyse, sjølv om nemningane som blir brukte kan vere noko ulike.

Så kan eg med glede melde at bryggarane i Volda og Ørsta har fått ansvaret for neste års arrangement, og førebels har vi sikta oss inn på slutten av januar/byrjinga av februar, slik at vi får med nokon av dei gode juleøla folk lagar rundt omkring. Då blir det eit meir ope arrangement, slik som NM, med bryggje-kurs både for nybyrjarar og  vidarekomne, kurs i ølsmaking for utstillarane (som også er dommarane) og utnemning av publikumsfavoritt! Vi er i forhandlingar med Rokken (studenthuset i Volda) om bruk av deira lokale til arrangementet, så då kan det vere håp om å få svinga seg om kvelden òg ;-)

mvh
Helge Hamre
 
Kjekt å få høyre om dette arrangementet på Norbrygg sine sider, og kjekt at vi allereie har fått ei tidsperiode å sikte seg inn mot. Og sidan du nemner juleøl (som eit alternativ å stille med) og eg kjem på at mitt allereie har kome på 0,33 flasker og på Cornelius, så lurer eg på korleis ølet skal presenterast. Er det slik at ein skal ha 1,5 liters flaske (som eg har høyrt rykter om) eller er fritt fram? Lurer også på om de har snakka noko om korleis marknadsføre arrangementet (slik at andre enn dei innvigde får informasjon)?

Å bruke Rokken er sikkert eit godt alternativ, men du treng ikkje rekne med at eg har tenkt å svinge meg, det må i så fall bli seidelen  ;)

Lukke til med planlegginga!

Helsing ein som vil leggje inn i kveldsbøna eit lite vers om at dette ikkje må bli første helga i februar  ::) (for då er eg alltid på jobb)
 
Tilbake
Topp