UT-300

Du stiller inn maks og min temp og den støtter -40 til 99C. Hva du setter i støpslet spiller ingen rolle men noe som enten kjøler eller varmer er en fordel.
 
Et lite tips, du stiller inn på og av temperatur (ikke min og max), som vil være forskjellig om du skal kjøle eller varme. Dvs skal du kjøle er på-temp den høyeste, skal du varme er på-temp den laveste.
Jeg har klart å blande de to og satt fryseboks med på-temp på 9 og av-temp på 10 grader, det gjorde at det ble minusgrader i boksen, heldigvis oppdaget jeg det før gjæringskaret skulle oppi.
Nå bruker jeg UT-200, men regner med at 300'en er lik.
 
Alltid greit og kjøre litt test med et lys i stikket. Jeg bruker disse i all 220v testing :) Tidligere solgte de dem på Jula.no, men jeg fant dem ikke der lenger...
cbd6512889205696454cceb82c790603.jpg
 
https://www.bryggselv.no/utstyr-til...UT-300-Temperatur-Kontroll-102070-p0000016115

Kan en UT-300 brukes til å styre varmebelte/kabel; altså skru på kabler hvis temperaturen blir for lav? Eller er den kun ment for å styre kjøleskap, hvis temperaturen blir for høy?

Mulig det er innlysende, men i mitt hode er disse to det motsatte av hverandre, så best å være på den sikre siden.
Personlig synes jeg stc-1000 er mye enklere å forholde seg til. Har hatt ut-200 men den gikk fort i arkivet.
Stc-1000 har også kompressor pause, det vet jeg ikke om ut-200 har. Dette er en stor fordel da kjøleskap ikke kneler så fort
 
Har sett på STC-1000, men kjenner ikke (her og nå) at jeg orker å skulle sette sammen en slik på egen hånd. Noen som selger ferdig montert og programmert?
 
Tilbake
Topp