Vakumpakker - erfaringer?

katla

Lurer på å kjøpa meg ein vakumpakkar til humle og anna.    Eltema.no har dette frå 6-700 kroner til 1500 kroner.  Jakt og fritid har det frå 2500 til 4000.  Nokon som har erfaring med dei frå eltema?  Eller andre?  Treng ikkje akkurat profesjonell kvalitet men det er greit å ha ein som fungerar.

katla skrev:
Lurer på å kjøpa meg ein vakumpakkar til humle og anna.     Eltema.no har dette frå 6-700 kroner til 1500 kroner.   Jakt og fritid har det frå 2500 til 4000.   Nokon som har erfaring med dei frå eltema?   Eller andre?  Treng ikkje akkurat profesjonell kvalitet men det er greit å ha ein som fungerar.

Ta kontakt med omt@ttg.no

Han har levert vakuum pakker til de som leier ut rorbuer til tyskere. De bruker de til å vakuum pakke fisken.

Hei, kan du fortelle meg hvem det er som leier ut Tyskere. Jeg trenger et par stykker til litt ved-sjauing og de gjør sikkert en like bra jobb som et par Polakker.... :fyflate:

Sabeltann

Sabeltann skrev:
Hei, kan du fortelle meg hvem det er som leier ut Tyskere. Jeg trenger et par stykker til litt ved-sjauing og de gjør sikkert en like bra jobb som et par Polakker.... :fyflate:

Sabeltann

Nei trur polakker er bedre  :bank2: :bank2: :bank2:

Kjøpte vakumpakker på felleskjøpet i sommer. Bruker den til viltkjøtt, fisk og lignende. Funker kjempebra. Tror den kostet 2500,- merket heter takaje.

Hei!

Kjøp en skikkelig med engang, en kamerat av meg har denne Magic Vac Champion (Art.Nr.8003) fra www.jaktogfritid.no , og den fungerer helt utmerket. Brukte den på tirsdag til å vakumere 9kg med humle.
De billige maskinene har ikke gode nok vakumeringsenhet, som gjør at det blir mye luft igjen inni posene.

KRaaen

Har den billigaste til eltema. Har hatt den i ca ein månad. Den fungerer fint til sitt bruk, men har nokre ulemper. I instruksjonsvideoane på eltema viser dei at rullen blir oppbevart i eit eige kammer, og at det er ein kniv som kuttar rullen til ønska lengde. Dette finns ikkje på den billigaste modellen, så du må oppbevare rullen ein annan plass, og kutte med saks (e.l.).

Den største ulempa er at det berre er to knappar. Vakuum + forsegling, og forsegling. Nokon gongar opplever eg at ikkje all luft blir sugd ut, og det hadde då vore fint å skrudd på pumpa ein gang til før forsegling, etter å ha flytta litt på lufta inne i posen. Dette er ikkje mulig, ettersom den forsegler når den ikkje klarar å suge ut meir luft.

Eit generelt tips til bruk av vakumpakkar er å lage doble forseglingar. Forsegle, ta den ut 0,5-1 cm, og forsegl igjen. Dette gjelder begge ender av posen. Då er du ekstra sikker :)

Men dersom pris er eit tema, vil eg absolutt anbefale den billigaste på eltema! Så lenge du er klar over begrensingane. Dersom eg skulle kjøpt på nytt i dag, ville eg nok gått for ein Food saver, som eg har hørt veldig mykje bra om.

Jeg bruker denne fra food saver og er kjempefornøyd ihvertfall: http://www.pixmania.com/no/no/1691008/art/food-saver/emballasjeapparat-v2860-i.html

Klarer man å vakuumere ei ribbe på.. 3-4kg med den fra Food Saver Tommy? Eller er den for liten til det?

Tja, vanskelig å si. Men målte plastposen den bruker og den er 26 cm bred inni og du kan selvsagt ha posen så lang du vil.
Du får ta med målebåndet til butikken.  :)

Ta kontakt me Våpenloftet i Førde, de er importør i Norden for La-Va vakuumpakkere. De er tyske og har meget høy kvalitet. Jeg har gått gjennom en del billige vakuumpakkere, og sverger nå til kvalitet.

http://www.la-va.com/
Bredt utvalg av poser og tilbehør, du kan også vakuumere f.eks humleblomst i hard beholder så de ikke mister fasongen.

Fossdal skrev:
Ta kontakt me Våpenloftet i Førde, de er importør i Norden for La-Va vakuumpakkere. De er tyske og har meget høy kvalitet. Jeg har gått gjennom en del billige vakuumpakkere, og sverger nå til kvalitet.

http://www.la-va.com/
Bredt utvalg av poser og tilbehør, du kan også vakuumere f.eks humleblomst i hard beholder så de ikke mister fasongen.
Har brukt denne ei tid http://www.la-va.com/vacuum-packing-machine-v300.htm#5
Det er Våpenloftet i Førde som er importør ja. Dei skal og kunna skaffa reservedeler og føreta enklare reperasjonar på desse maskinene.
Det verkar å vera ei god og solid vakummaskin. Litt dyr kanskje om den berre skal brukast til humlepakking, men det er altids bruk til den til andre oppgåver og.
Hadde tidlegare ei frå Jakt og fritid. Grei msakin det og, men det var litt for mykje plast i vakumpumpene som ikkje likte så godt å jobba intensivt. Gjekk seg varm og slitasjen vart så stor etter kvart at den ikkje vakumerte. Berre sveiste utan å trekka ut lufta først. Men det må seiast at den vart ganske mykje brukt, så kvaliteten var nok trass alt god.

Tilbake
Topp