kjøpte denne litt fort, er kun 1 m. skal vel ikke være noe problem det?25W er nok. Tror det er standarden for 5M belte, jeg har tre av de og synes de gjør jobben sin fint.
kjøpte denne litt fort, er kun 1 m. skal vel ikke være noe problem det?25W er nok. Tror det er standarden for 5M belte, jeg har tre av de og synes de gjør jobben sin fint.
Setter du frostvakten på maks så slipper du vel å tukle med den? Jeg har iallefall aldri måttet bypasse termostaten i den og har gjæret på 30 grader.
Stemmer det, men jeg eliminerte altså bort potensiell unødvendig feil på del, og den er helt unødvendig å ha der og tok noen usle minutter å fjerne.Setter du frostvakten på maks så slipper du vel å tukle med den? Jeg har iallefall aldri måttet bypasse termostaten i den og har gjæret på 30 grader.
Etter å ha prøvd frostvakt og varmebelte, holder jeg en stor knapp på varmebelte.
Helt klart en ide hvis den kan stilles så høytErfaringen min viser at å stille inn termostaten på frostvakta er et must når systemet kolapser, så den er stilt på ca 20 grader, vil jo aldri ha temperaturen noe serlig høyere.
Helt klart en ide hvis den kan stilles så høyt
200W er mer enn nok, jeg har klart meg fint med 25 eller 40W pærer i et kjøleskap som står i et uthus uten noen annen varmepæren er fra bayen den også.. Det er jo relativt stort kjøleskap jeg har, så vil det holde med en 200w terrarium pære?
Kan du forklare det litt nærmere er du snill?
kjøpte denne litt fort, er kun 1 m. skal vel ikke være noe problem det?
Har allerede testet det, og det fungerer for min tynne sensorforlenger / hub, men ikke til frostvakten.Med litt fikling får du dratt ut den, og dermed har du et perfekt hull