Fra PC'en. Hvilken browser kjører du?
glenn sørvaag Norbrygg-medlem 8 Mai 2015 #21 Miguel skrev: Vis vedlegget 18461 Fra PC'en. Klikk for å utvide... Hvilken browser kjører du?
glennrlie 8 Mai 2015 #23 Merkelig. Har ikke dette problemet med Chrome på noen av mine PC'er. På mobilen (iPhone 6, iOS 8.3) med siste Chrome-versjon ser det slik ut:
Merkelig. Har ikke dette problemet med Chrome på noen av mine PC'er. På mobilen (iPhone 6, iOS 8.3) med siste Chrome-versjon ser det slik ut:
Sotrajohnny Norbrygg-medlem 8 Mai 2015 #24 Miguel skrev: Chrome. På både PC og telefon. Klikk for å utvide... Kan det ha med stilvalg å gjøre ? Med stilen Norbrygg-stil ser det bra ut hos meg, men med Norbrygg-UI.X stilen så er det vanskelig å se:
Miguel skrev: Chrome. På både PC og telefon. Klikk for å utvide... Kan det ha med stilvalg å gjøre ? Med stilen Norbrygg-stil ser det bra ut hos meg, men med Norbrygg-UI.X stilen så er det vanskelig å se:
Miguel 8 Mai 2015 #25 Stilvalg ja.. Jeg har visst duret på med "egendefinerte farger" uten å være klar over det.