Ventilator eller ikke?

Ser dere henger ventilatorhette i slangen, og den tåler sikkert det. Men hadde kanskje vært noe å hatt en enkelt måte å heise opp / ned ventilator hette med en eller annen enkel løsning. Tips til det?
 
Bøyd kleshenger
db90b5734db10ab346c812942b89b07f.jpg
 
Sist redigert:
Funker det her, det drypper litt pga kondens. Men et det noe å bli hysterisk over? Med tanke på DMS
 

Vedlegg

  • 14844232858201073226978.jpg
    14844232858201073226978.jpg
    102 KB · Sett: 59
Du koker jo så er nok ikke det store problemet, greit om bøtta er litt større en kjelen om du er redd for å få drypp i kjelen. jeg gjør så mye annet galt at litt drypp er jeg ikke redd for. ta bort hetta
/bøtta siste 15 min. så er det helt bankers.
Jeg har mer tro på å ha kontroll etter kok jeg og bryr meg ikke så fælt om det drypper i kjelen. min er noe større en diametern på kjelen da.

Nei skulle du sett, lovet å ikke svare på sånt, så lenge varte det... er lenger røkfri enn å ikke svare i forumet... jøss er håp her (ikke for meg på forumet, men meg som prøver å slutte å røyke)
 
Hvis det drypper bare fra kanten av en sånn skjerm, eller annen form for trakt, kunne en ikke får til en slags "takrenne"? Jeg triller vekk komfyren og koker under kjøkkenvifta (har en ganske kraftig utgave), og herjer verre med å tørke vekk kondensdråper fra mange kronglete flater og hjørner. Så jeg har fundert på om jeg kunne lage en slags "innsats" med en sånn skjerm eller noe lignende, Det er vel i og for seg ikke noe problem om det skulle dryppe noe tilbake fra sjølve skjermen, for den er det lett å holde rein. Problemet er om dråpene som havner i gryta har med seg noe fra avtrekssystemets indre, for der innbiller jeg meg det skjuler seg mye fælt.
 
Får lyst å sette meg rett ned og grine vær gang jeg må i den krabbeteina de kaller Ikea, men den skjermen var nesten vert det.

Ps. husk å ta med niste, jeg går meg vill til stadighet inn i det totale kaos av senger kjøkken og gud vet hva...

Ett lite tips, ta med en kortstokk, går du deg vill, setter du deg bare ned og legger kabal, da kommer det garanter en gjøk som skal hjelpe deg. Det gjør det i vertfall altid når jeg legger kabal.....
 
Tilbake
Topp