Vinbua på Moa

Karl Johan skrev:
Blir det noe av en fellesbestilling hos Petit? Farlig lite pale malt hos meg :)

Ring eller skriv mail til Ola.
Ifølge det som ble sagt tidligere skulle han være i våre trakter imorgen og fredag med leveringer.
 
Eg er med vist det er interesse.
Ser petit kjem til vestens om ein månad. det er tids nok for oss.
Men det hadde vore fint vist vi kone organisere noke her slik frakt kostnadene vert lavere ellers i året 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
 
bulleland skrev:
Karl Johan skrev:
Blir det noe av en fellesbestilling hos Petit? Farlig lite pale malt hos meg :)

Ring eller skriv mail til Ola.
Ifølge det som ble sagt tidligere skulle han være i våre trakter imorgen og fredag med leveringer.
.


Kjem til Vestens uke 29 .
eruzadyp.jpg


Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
 
Jeg har veldig god tilgang på gratis transport fra Oslo så vi holder oss til Bryggselv. Sist gang vi prøvde Vinbua (for ca tre uker siden) hadde de bare ferdig knust pale malt med produksjonsdato oktober 2012.

Ø
 
Da har Vinbua omsider fått inn malt. Kjøpte en sekk pale og en sekk munich idag, 300,- pr sekk.


HansKr
 
hanskr skrev:
Da har Vinbua omsider fått inn malt. Kjøpte en sekk pale og en sekk munich idag, 300,- pr sekk.

HansKr

Huskar du kva anna dei har inne? Skulle hatt meg ein kilo carapils nemleg.
Veit du noko om kva kvanta dei sel? 1 kg? 5 kg? Sekkar?
 
Om de har carapils inne vet jeg ikke, men du får sikkert kjøpe det de har i det kvanta du ønsker. De pakket om en del i 2kg poser sist de hadde inne, men jeg fikk kjøpe 5kg, de veide det opp når jeg var der :) De er greie sånn.
 
FrodeSy skrev:
hanskr skrev:
Da har Vinbua omsider fått inn malt. Kjøpte en sekk pale og en sekk munich idag, 300,- pr sekk.

HansKr

Huskar du kva anna dei har inne? Skulle hatt meg ein kilo carapils nemleg.
Veit du noko om kva kvanta dei sel? 1 kg? 5 kg? Sekkar?


Jeg vil bli overrasket om de har carapils. Eneste sortene jeg har observert der tidligere er pils, pale, munich, crystal150 og chocolate malt.

Du får nok det kvanta du ønsker, ref det Karl Johan sa over her.


HansKr
 
Var innom Vinbua nå.

Så at de også hadde pilsner malt, Muntons, men kun ferdig knust. Imidlertid var det fersk produksjonsdato 30.06.03. Jeg kommer til å prøve et par sekker.
De hadde visstnok bestilt mye malt fra England, men som de fikk visst langt fra alt som de hadde bestilt...

B
 
Erlendso skrev:
bulleland skrev:
Imidlertid var det fersk produksjonsdato 30.06.03.

Ca. 10 år gammel malt ? :)

Kjempegod malt til Old ale  ;)

Ang "påstand" om at dei ikkje har fått så mykje som dei har bestilt, så tvilar eg nok på det. Har diverre høyrt litt for mange røvarhistorier frå dei der hovudpoenget kvar gong ser ut til å dreie seg om at det er andre som har ansvar. Men ein skal aldri seie aldri, så vi bør nok ikkje avskrive dei heilt. "Support your local homebrew shop" osb.
 
Tilbake
Topp