LarsUlv
Norbrygg-medlem
Bilde i post #7 Wish: Magnetrører under 350,-
Da klipper du av på 12V siden og koblet på et vanlig 12V nettadapter. Biltema har noen du kan bruke. Jeg brukte et slikt variabelt til magnetrøreren min (pc vifte)Så nå kjører du 220 volt direkte inn på røreren, og ikke via adapteret som transformerer til 12V?
Dere som har Inttlab-røreren; hvordan er kvaliteten? fungerer de fortsatt?
Er mange her som har denne her, hadde nok fått hørt det om den var dritt Har den selv, men kun testet med vann..
Gjærstarter og Hvordan høste gjær og kveik - Sponset av BeerGear.no
Han er sponset av beergear.no, de tar 1000kr for den samme røreren.
Takk! Da bestilte jeg meg en.
For svak strømforsyning? Min er 9v 1A
Jeg har et vakkert lite utvalg i ulike størrelser og former.
I går tok jeg og skrudde den opp og sjekka innmaten, og det var ikke mulig å finne noe der som kunne modifiseres. Jeg veit ikke hvorfor, men denne funker veldig dårlig for meg.
Det er vel nevnt før her, men dersom du har/får tilgang til en PC med en vifte og en gammel harddisk, og kjøper denne, og du pakker den inn i en cigar eske eller denne, og du har en 12V strømforsyning, så lager du en rører som drar 3.5 liter (viften må være på ca. 5 Watt) vørter for under 150 kroner.
Spiler jo ikke så stor rolle hva det koster, men det er moro å lage tingene selv
skal gå å justere magneter nærmere plata? Står de med set skrue på akslingen sånn at det bare er å løsne, flytte og stramme igjen?
Ikke vært behov for å åpne min, rører lett 5 liters starter!