Kurs i Usmaker

Hei Alle.

Har snakket med norbrygg, de trenger hele navnet for at de skal kunne forvisse seg om at dere faktisk er medlemmer.
Per nå har jeg 5 hele navn (inkludert meg selv).

De som ønsker å delta på "Kurs i Usmaker", kan dere sende meg en pm med fullt navn slik at jeg får meldt tilbake til norbrygg og får satt smaks-(evt usmaks-)settet bestilling?

Har snakket med Birger hos Vestbrygg, og vi kan bruke de lokalene der.

I utgangspunktet ser det ut, ifra doodlen, at det er 8. november som er vår tentative dato.
 
Kenneth er i USA (New York) Jeg har bestilt 1 sett usmak tabletter for han. Skal gi dere en oppdatering når han er tilbake med hvem og hvor. Men det er Kenneth som styrer dette..jeg er assistenten.
 
Så ikke denne posten før nå, men vil gjerne være med hvis det blir plass. Meldte meg på Doodle'n
 
Beklager sent svar, skylder på ferie.

Vi hadde litt vanskeligheter med å få tilsendt smakssettet.
Dette har nå Richard fått tak, men noe tett oppunder tidligere planlagt dato. (4 nov).

Vi kjører i gang en ny doodle for å sjekke hvem som har mulighet fremover på hvilke dager.
Siden det er anbefalt at vi er 10 stk vil de 11 som ble meldt inn til norbrygg ved bestilling av settet bli prioritert.

Interessen for dette kurset er absolutt til stedet så en runde nr to bør være mulig å få til for de som ikke får det med seg i denne omgang.

Doodle;
http://doodle.com/pv365ebuk9de9it2
 
Det ser ut til at kl. 8 om morgenen er et alternativ, hehe. Antar det skal være 18/19/20 på de tre siste dagene og? Jeg kan både 18/19/20 de fire dagene :)
 
Usikker på om jeg er over eller under streken, men har marker av i doodle. Har gjort samme antagelse som Marius at alternativene er 18/19/20 alle dager.
 
Aiaiai, slik går det når en skal forte seg.
Korrekte antagelser, resonneringen deres kan man ikke klage på.

Listen som ble meldt inn til norbrygg ved bestilling av usmaker og som er bekreftet at er norbrygg medlemmer ser slik ut:
Richard Kallestad
Mats Wold
Tor-Henning Langøen
Endre Solem
Svein Erik Dalland
John S. McShane
Eivind Frydenlund Olsen
Marius Lindberg
Marius Kristiansen
Roy Bjørkmann


Om noen har innvendinger at jeg legger ut fullt navn på forumet så sensurerer jeg på oppfordring :)
 
Jeg er i en vaktordning som kan føre til at jeg må ut på sjøen på relativt kort varsel. Men med all sannsynlighet så har jeg anledning. Men jeg skal holde dere oppdatert.
 
Tilbake
Topp