Kurs i Usmaker

I det siste har de fleste gaver vært hjemmebrygg, noe som de aller fleste setter pris på. Men til denne gjengen høres gavekort fint ut... Jeg stiller.
 
Det har dukket opp et møte som gjør at jeg kun har en time til rådighet i kveld. Dette tror jeg blir litt for kort, så jeg stiller derfor min plass til disposisjon dersom noen av de som alledere hadde meldt seg på via doodle har mulighet til å stille i dag. Du må selvsagt være medlem i norbrygg.
Send meg en melding, så videresender jeg til sjefen hvem som tar min plass.
Ettersom det er så kort frist så blir det førstemann til møllen, men det må være en som hadde meldt seg på tidligere.
 
Beklager sen tilbakemelding men jeg har fått meg en dose forkjølelse / influensa av ett slag så jeg kan ikke delta i dag. Håpet i det lengste at jeg skulle kunne få kaste meg med men kjenner formen ikke er bra.

Stiller dermed min plass til disposisjon jeg også.
 
Hei ..

Nå har vi allerede kjøpt inn en del ting, så det er litt sent å trekke seg synes jeg. Men er man syk, så er man syk...

Richard
 
Men det er jo flere som har ønsket å komme, så det skal vel kunne gå å fylle opp. Førstemann som melder seg, eller noe slikt?
 
Helt enig at det er sent og trekke seg, så jeg kommer om ikke noen tar min plass. Jeg må dessverre gå etter ca en time, men lærer vel litt på den tiden også.
Sykdom er noe annet.
 
Om noen ikke tar min plass så PM meg konto nr og sum så skal jeg betale for meg. Syk eller ikke så er jeg enig i at det var en lovlig sen av melding fra min side og jeg har ingen problemer med å betale den summen om noen ikke tar plassen min.

Skulle som sagt veldig gjerne ha deltatt men formen tilsier noe annet.
 
Skuzzi er syk og det synes jeg er en bedre grunn enn det jeg har. Om windows22 får hans plass er det helt OK for min del.
 
Anyway - er greien som følger: det blir usmak-kurs hos Vestbrygg i dag kl 19, man tar med 150 kroner, og usmaking skjer alkoholfritt så man kan kjøre bil til/fra?
 
Skal bli artig å få plassert noen ansikter til "nickene" her på forumet og. Tror ikke jeg kjenner en eneste en dagens kursdeltagere fra før av :)
 
Supert møte i går, selv om jeg måtte springe litt tidlig.
Tusen takk for at dere gadd ta initativ til dette steinfin og G.Richard.
Nå har jeg litt hjemmebrygg som må analyseres. For å være helt sikker tar jeg ett glass for hver usmak :)
 
Hei Alle sammen, var visst noe oppvask i etterkant av denne usmakingen. Kan de som stilte på kurset sende meg medlemsnummer i norbrygg, så får vi sendt inn en rapport på at vi har gjennomført kurs i usmaker?

Det var forøvrig kjekt å se flere folk fra forumet i levende live :)

Mvh
Kenneth
 
Tilbake
Topp