Prøv Citra en gang. Min erfaring er ikke at den gir sterk citrus-smak, men fruktig og god er den. Jeg burde sikkert meldt meg på et ølsmakerkurs for å klare å identifisere de forskjellige smakene i brygget jeg lager, men citrus er jo godt kjent
Hei! Da er ølet godt prøvd. Som alle førstegangsbryggere er det noe av det beste jeg har smakt!
Det var jo noe bittert som nevnt at det kunne bli tidligere i tråden, men det var på ingen måte ødeleggende for smaken. Det gled lett ned og fikk ståkarakter fra flere hold.
Tipper det reddet brygget den tørrhumlen vi hadde oppi ekstra.
Hei! Da er ølet godt prøvd. Som alle førstegangsbryggere er det noe av det beste jeg har smakt!
Det var jo noe bittert som nevnt at det kunne bli tidligere i tråden, men det var på ingen måte ødeleggende for smaken. Det gled lett ned og fikk ståkarakter fra flere hold.
Tipper det reddet brygget den tørrhumlen vi hadde oppi ekstra.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.