• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm

synd å høre, men få ut nytt åte så bler det bra igjen. life is hard!!!

hvor mye malt går det i 10 g kjelen??
 
Jeg har oppdatert meningene mine litt så det jeg har igjen av det du spør om er bare hlt-en. Men virket som at du trenger med element?

Har skrevet 850 for HLTen, men dette kan diskuteres. Kjelen er veldig god til induksjon (liten konkav i bunn) men induksjon og HLT er litt irrelevant samt at den er laget for å tilfredstiller mine behov I mitt bryggeri, så kom med bud. Men hvis man er enig i min tankegang så er den absolutt verdt 850.

Jeg skal ha varme element I min HLT så da må jeg evt modifisere og montere dette selv.
Har du et bilde av den ? Prøvde å leite litt igjennom trådene dine for å finne et bilde, men var mye å se igjennom :) Mener jeg har sett bryggeriet ditt I en eller annen tråd her inne.
 
Jeg skal ha varme element I min HLT så da må jeg evt modifisere og montere dette selv.
Har du et bilde av den ? Prøvde å leite litt igjennom trådene dine for å finne et bilde, men var mye å se igjennom :) Mener jeg har sett bryggeriet ditt I en eller annen tråd her inne.

Den finnes det ikke bilde av dessverre.
 
Jeg skal ha varme element I min HLT så da må jeg evt modifisere og montere dette selv.
Har du et bilde av den ? Prøvde å leite litt igjennom trådene dine for å finne et bilde, men var mye å se igjennom :) Mener jeg har sett bryggeriet ditt I en eller annen tråd her inne.

Den finnes det ikke bilde av dessverre.

#123 Miguel, 28 min siden

Jeg gir et bud på hltn med pumper og at tilhørende usett på 900kr ink frakt til skien. Høres det greit ut ? Forhåndsbetaler på konto.
 
Da sier vi 800 og du får uendelig support på både telefon sms og brevfluer fra meg mtp brygging, hvis du skulle trenge det. Du har lært jævla fort.
Brevfluer er mange ganger bedre enn bananfluer.
 
Det er jo også teoretisk mulig å spare noen kroner på å brygge selv bare man klarer å holde seg litt i skinnet :)

Bill mrk har vært i noen veldig like sko...
 
Tar gjerne Erlenmeyer og gass mamanifoilen om du kan sende de. Har manifoilen separate stoppekraner?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da tar jeg gjerne manifoilen om du gidder å sende:) Betaler selvsagt frakt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja. Men nei. Selger ikke til noen som vil bruke den på induksjon. Har muligens en kjøper allerede.

Skamløs bump. Oppdatert pris på skyllearm.
 
Tilbake
Topp