Mottrykksfyller

Vet du som eier en slik deilig gul pakning hvor man kan få tak i en slik? Tror det er en flott ting å ha om man har kjøpt seg en wintap! Kan selvfølgelig betale! Og om det finnes andre «spissinger» som 0,33 bjørnunge, og 0,5 for bryggselv flasker med patentkork! Er jeg også interressert i dem.
Jeg ønsker også en slik hvis det er mulig å kjøpe.
 
Eventuelt filen til 3d printer oppskriften, slik at jeg selv kan printe (få noen jeg kjenner med printer til å printe).
 
Hei ! Legger ved link til 3Dfilen min for print av pakningen til Wintap som vi bruker. Denne er tilpasset 0.5ltr longneck.


https://drive.google.com/open?id=19K33_nxk4OzdV55qLIVA1kBzEuSfMRbJ
48bacbd5e80078e1d089a2720b86f29c.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Vet du som eier en slik deilig gul pakning hvor man kan få tak i en slik? Tror det er en flott ting å ha om man har kjøpt seg en wintap! Kan selvfølgelig betale! Og om det finnes andre «spissinger» som 0,33 bjørnunge, og 0,5 for bryggselv flasker med patentkork! Er jeg også interressert i dem.

Send meg om med adresse så legger jeg et par stk i konvolutt! En kompis har printet noen stk.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Den øverste nippelen på wintap’en er co2 inn, etter som jeg forstår. Men hva bruker vi den nederste til, gass ut regner jeg med. Hva gjør dere med den? Fester dere slange eller bare har dere stussen i det fri?
 
Må bare tilstå å si at jeg kjøpte en motrykksfyller fra Brewshop tilslutt.
Takk til den som sendte meg pakninger til wintapen. Kan sende de i retur eller til en annen som har bruk for de.
Kjøpte et borstativ som ble linket til i denne tråden tror jeg. Modererte litt og skal prøve det i løpet av helgen. 20180308_131951.jpg
 
Tilbake
Topp