Rene og pene. Frykter at de kan bli oksidert pga fyllingsgraden. Drikkes omgåendeIkke akkurat nytt øl, men jeg er ikke så ofte her inne lenger. Hva synes dere om etikettene til denne trippelsplittsatsen? Forsøker å forenkle etikettene for tiden.![]()
Takk for tips. Skal huske det neste gangRene og pene. Frykter at de kan bli oksidert pga fyllingsgraden. Drikkes omgående![]()
Flotte etiketter og god damesmakLenge siden sist, men her er noen av de siste etikettene fra Holmentoppen. Bær over med meg om noe av dette ligner på tidligere produksjoner. Må gjenbruke noen av illustrasjonene
Vis vedlegget 39675 Vis vedlegget 39676 Vis vedlegget 39677 Vis vedlegget 39678
TakkFlotte etiketter og god damesmak![]()
Ser utrolig koselig ut. Utvilsomt en fyr å ta noen øl med.TakkGanske smukk han tjukke tyskeren også, vel?
Med trekkspill blir det vel tomt for folk....Eg går og finner frem trekkspillet, kanskje de flotte jentene kommer...![]()
En del av disse etikettene er jo rene kunstverka!
En stakkar med null kompetanse på grafisk design blir jo temmelig matt og vet ikke helt hvor det skal begynnes. Men jeg må jo ha merking på godsakene og velger å starte med det enkleste av det enkle. Om ikke annet klarer jeg å holde styr på hva flaskene inneholder...
Vis vedlegget 39746