KegLand med ny can seamer

Haha, akkurat kjøpt med dn slik som brande solgte.. jaja. Bra at det utvikler seg og blir større og bedre utvalg til bedre priser

Ølbrygging som er kegland leverandør i norge,sverige og danmark ?
 
Ølbrygging som er kegland leverandør i norge,sverige og danmark ?


KegLand er en avlegger av Keg King som lanserte Fermentasaurus, så hvordan det er med rettigheter nå vet jeg ikke. Brewshop selger utstyr fra Keg King, vet ikke om KegLand har solgt noe her i landet før.
 
Hater når sånt dukker opp... Har nettopp kommet til konklusjonen at når jeg nå er ferdig med øllageret så er det heldigvis ingen flere store investeringer som må gjøres.... ja særlig.
Blir å leve på ris i Thailand hele mai der altså... er da meste faen, hva koster en pall med tommbokser forresten?
 
hva koster en pall med tommbokser forresten?

KegLand selger halvlitersbokser for ca 740,- for 237 stk, altså ca 3,10 pr boks.
Sikkert mulig å få det billigere andre steder, dette er en type med stor åpning som gjør det lett å drikke av boksen.
Men i alle tilfeller blir det dyrere enn å bruke flasker som kan gjenbrukes inn i evigheten.
 
Sist redigert:
Kommer kanskje plutselig 8-900 flasker for salg... 5400 bokser er jo ikke mer enn litt over 2000 liter... kan virke mye, men er jo bare ca 1,5 år med brygging. Tror ikke det er vits i å tulle med noe mindre.
Har ikke bestemt meg for å kjøpe en sånn, men er prisen rundt 5-6000 er det forholdsvis enkelt valg. Jeg er ikke SÅ glad i å vaske flasker.
 
Dette er kult!
Noen som har benyttet andre typer mottrykksfyllere for fylling av bokser enn beergun? Eller prøvd naturlig karbonering på di
 
Så plutselig oppsto det ett annet problem, har 30 kasser med øl jeg må drikke opp om jeg skal selge flasker.. Hmmm, hvor finner mann nok dårlige kamerater til en sånn oppgave tro?
 
Dette er kult!
Noen som har benyttet andre typer mottrykksfyllere for fylling av bokser enn beergun? Eller prøvd naturlig karbonering på di
Naturlig karbonering er jo bare tull på boks, da faller jo hele vitsen med boks bort ettersom du får bunnfall... Er i hovedsak derfor jeg ønsker meg noe sånt (Og for å slippe å vaske flasker i en vær ledig stund)
 
Så plutselig oppsto det ett annet problem, har 30 kasser med øl jeg må drikke opp om jeg skal selge flasker.. Hmmm, hvor finner mann nok dårlige kamerater til en sånn oppgave tro?
Bjølsenparken. Men der ute hvor du bor? Nærmeste havn, antakelig?
 
Så plutselig oppsto det ett annet problem, har 30 kasser med øl jeg må drikke opp om jeg skal selge flasker.. Hmmm, hvor finner mann nok dårlige kamerater til en sånn oppgave tro?

Hallo? Du stiller vel opp flaskene på muren mot naboen og bruker de som blink når dere tømmer resten av kassene?
 
Naturlig karbonering er jo bare tull på boks, da faller jo hele vitsen med boks bort ettersom du får bunnfall... Er i hovedsak derfor jeg ønsker meg noe sånt (Og for å slippe å vaske flasker i en vær ledig stund)
Tenker du at øl uten bunnfall er eneste fordelen med boks? Det kan du da få akkurat like enkelt på flaske?
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp