Flaskekonkurransen 2019

Da er påmelding tilgjengelig for NM 2019.

Erfaringsmessig er det noe vi overser og får trøbbel med når vi åpner for påmelding, så inntil videre blir det bare annonsert her. I løpet av et par dager kommer full informasjon på nettsider og Facebook.

Har du deltatt i NM før og ellers kjenner opplegget, er det nå bare å melde seg på:
Norsk hjemmebryggerforening – konkurransesystem

Har du ikke deltatt før, eller er usikker på hvordan ting fungerer, vent til fredag og mer detaljert informasjon.
 
Da er påmelding tilgjengelig for NM 2019.

Erfaringsmessig er det noe vi overser og får trøbbel med når vi åpner for påmelding, så inntil videre blir det bare annonsert her. I løpet av et par dager kommer full informasjon på nettsider og Facebook.

Har du deltatt i NM før og ellers kjenner opplegget, er det nå bare å melde seg på:
Norsk hjemmebryggerforening – konkurransesystem

Har du ikke deltatt før, eller er usikker på hvordan ting fungerer, vent til fredag og mer detaljert informasjon.
Savner informasjonen som skulle komme?
 
Hvor store skal etikettene/merkelappene egentlig være?? Når jeg skrev dem ut via linken jeg fikk når jeg meldte meg på, skalert til 100% ble de jævlig svære... 78x168mm...

Jeg tar ikke sjansen på å bli diska fordi jeg stiller med feil størrelse på etiketter og således kan beskyldes for flaskebranding.....

Hva er rett størrelse??
 
En liten bønn til teknisk avdeling: kan navnet på brygget stå et sted på side 2, altså samme side som etikettene? Blir lettere å ikke gå i surr da.
 
En liten bønn til teknisk avdeling: kan navnet på brygget stå et sted på side 2, altså samme side som etikettene? Blir lettere å ikke gå i surr da.

Skal se hva vi får til, men det er ei ulempe med dette. Dersom flaskene merkes med navnet på ølet vil de bli diskvalifisert, så de som ikke klipper bort dette vil få ølene sine avvist ved mottak.
 
Skal se hva vi får til, men det er ei ulempe med dette. Dersom flaskene merkes med navnet på ølet vil de bli diskvalifisert, så de som ikke klipper bort dette vil få ølene sine avvist ved mottak.
Må man ikke uansett fram med saksa? Det er jo to strekkoder på samme side og greier.
 
Innsending av bidrag kommer i år til å bli til en postboksadresse. Det betyr at de som bruker andre forsendelser (alltids noen som bruker budbilavtalen på jobben eller noe annet rart) ikke lenger kan gjøre dette. Vi vil fortsatt ha mulighet for å levere direkte til boden der vi lagrer flaskene noen dager før fristen.

Adressen for innsending blir:

Norbrygg - norsk hjemmebryggerforening
Postboks 3200 Elisenberg
0208 Oslo

Denne adressen vil også komme opp i påmeldingssystemet.
Når får vi adressen til den boden vi kan levere direkte til?
 
Når får vi adressen til den boden vi kan levere direkte til?

Adressen kan du få nå: Drammensveien 43, Oslo.

Vi kommer til å avtale når vi skal ha åpent der en gang tidlig i neste uke. Mer info kommer, men det blir i hvert fall noen dager den siste uka før fristen.
 
Tilbake
Topp