Deilige bilder!!!

7c9a5df95955e0711adab6aa5ab05c22.jpg


Lokale bryggarlaugets tappelinje. Bere å ta med seg eit fat og koble seg på :)
 
Molo brew i Ålesund har auka til 25.. so no må vi til med minst 4 til...

Men god ide, får pitche den.. trur det blir lite populært med fruene å dra ned på lauget for å åpne julekalender kvar kveld i desember..:p

Nei, da hadde jeg nok heller tatt sjansen på et kjøleskap til, til og med om det skulle bli det tredje.

Nå kommer jo dette an på fruene - om de er av den rette sorten, mener jeg - men hva med å ta dem med?
 
Har brygget to øl for en festival i juni, og innså at det er kjipt å drikke pisslunka øl fra piknikktap. Vurderte lenge å bygge en Jockey-box, men
da er man avhengig av is. Siden det blir tilgang til strøm i campen begynte jeg å kikke etter en brukt ølkjøler på E-bay. Til slutt fant jeg en fra
Selbach til 200 Euro. Ser ut til å være heavy duty saker, med nypris over 1000 Euro. Har byttet slangene utvendig med overganger til
Corneliuskoblinger, og renset godt med PBW. Kranene er av "gammeldags" utførelse, men jeg tror ikke skumming blir noe stort problem.
 

Vedlegg

  • 29D56737-CA22-4539-9A19-E21C4A9966D5.jpeg
    29D56737-CA22-4539-9A19-E21C4A9966D5.jpeg
    1,1 MB · Sett: 107
Har brygget to øl for en festival i juni, og innså at det er kjipt å drikke pisslunka øl fra piknikktap. Vurderte lenge å bygge en Jockey-box, men
da er man avhengig av is. Siden det blir tilgang til strøm i campen begynte jeg å kikke etter en brukt ølkjøler på E-bay. Til slutt fant jeg en fra
Selbach til 200 Euro. Ser ut til å være heavy duty saker, med nypris over 1000 Euro. Har byttet slangene utvendig med overganger til
Corneliuskoblinger, og renset godt med PBW. Kranene er av "gammeldags" utførelse, men jeg tror ikke skumming blir noe stort problem.
Hva er det som er kjølemidel
 
Tilbake
Topp