• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

TIG sveiser søkes rundt hamar

Uten å være sveiser, ville jeg tro det er lett å brenne igjennom når godset er tynt, kanskje?
 
....kan det by på problemer.
Jeg sveiser ikke TIG, men med pinner og 0,4mm gods så
"ser da ut som ei høne har sjete"
Med min sveise(u)kyndighet:)
 
For hvis den ikke hadde vært det, så..?
Spiller ingen rolle om kjelen og ferrulen har ulik godstykkelse. Tipper at ca 50% av alle sveisejobber som gjøres er mellom gods i ulik tykkelse. Dersom kjelen er veldig tynn i godset (under 0,8mm ca), kreves det høyere presisjon, og mer erfaring fra sveiseren. Det blir nok ikke et problem i ditt tilfelle, da kjelen garantert er tykkere en det, og profesjonelle TIG-sveisere er dyktige.
 
For hvis den ikke hadde vært det, så..?
Da blir det enda enklere å sveise. Ikke bekymre deg så veldig. De brenner ikke hull i kjelen. Det går bra og legg ut bilde av jobben. Det er mange sølvloddere og pinnesveisere som vil se resultatet ditt og skrive side opp og ned hva de synes om jobben
 
Da blir det enda enklere å sveise. Ikke bekymre deg så veldig. De brenner ikke hull i kjelen. Det går bra og legg ut bilde av jobben. Det er mange sølvloddere og pinnesveisere som vil se resultatet ditt og skrive side opp og ned hva de synes om jobben

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt, bare lurte egentlig. Er fortsatten stund frwm i tid dette forsåvidt.
 
Tilbake
Topp