Nytt utsalg av malt og bryggeutstyr i Furnes

Det er startet et nytt utsalg av malt og bryggeutstyr i Furnes. Det ser ut til at det er lagt opp til bestilling over nett og utlevering et par kvelder i uka. Utleveringssted er rett ved IKEA i Furnes. Se www.maltmons.no.
For orden skyld så har jeg ingen foretningsmessige interesser forbindelse med Maltmons, synes bare det er lettvint å ha en lokal leverandør.
 
  • Like
Reaksjoner: nkb
Da har jeg vært innom og handlet hos en meget hyggelig kar på utsalget på Furnes utenfor Hamar. Jeg håper vi i området her handler det vi kan hos den slik at vi beholder butikken i årene fremover. Det er veldig behagelig med en nærbryggebutikk! Jo mer vi handler jo bedre blir helt sikkert både ferskvarene og utvalget. (Jeg har heller ikke noe med butikken å gjøre så er det sagt). Løp og kjøp!
 
Veldig hyggelige karer, og god service! Anbefales! Skulle bare plukke opp en magnet og litt spraymalt, men kom hjem med et par bæreposer...
 
  • Like
Reaksjoner: nkb
Jeg kan også anbefale maltmons - som Borgersen sier, veldig trivelige karer og topp service. Veldig fint å slippe å måtte dra helt til Oslo eller måtte betale dyr frakt for få tak bryggevarer.
 
Det er jo synd da att slike spesialbutikker forsvinner hele tida. Netthandelen ødelegger mye sånn sett. Men det er vel bare tida en får akseptere.
 
Tilbake
Topp