Kva står øvst på lista di over brygg du har lyst til å brygga?

Ollikainen

Norbrygg-medlem
Til inspirasjon for meg sjølv og andre: kva står øvst på lista di over brygg du har lyst til å / skal brygga? [emoji846]

For å byrja med meg sjølv:

1. Ein slags hefeweizen med kun bitterhumle og nokre kvastar med hylleblom for smak og aroma. Har brukt hylleblom på slutten av koketida i ein pale ale med godt resultat og trur ein hefe og hadde kledd litt hylleblom svært godt. Dersom du lurer på hylleblom, så blømer svarthyll nå og eit par veker framover.

2. Ein «Kona big wave» inspirert golden ale. Maltsamansetning lik kloneoppskrifter rundt om, men humler vic secret og citra. Val av humler habdla mest om tilgjengelegheit av humleerstatningar for galaxy då dette blei kjøpt inn. Sist eg brygga noko liknande så varte ikkje batchen lenge [emoji846]

3. Hadde vatnet i springen vore kaldt nok så skulle det og stått pils her. Prøvde tidlegare i vår å brygga ein slags coronaklone med wlp940, denne blei eg godt nøgd med og eg har lyst til å eksperimentera meir med denne gjærtypen. gjerne prøva med berre pilsnermalt (og syremalt), kun bitterhumle, OG ca 1046, ibu ca 17 og ein solid pitch rate på gjær. Mål: ein reinast mogeleg øl [emoji846].

Dersom du syns dette ser keisamt ut så smak og behag [emoji28]. Eg set pris på å prøva forskjellige typar øl, men skal eg bryggja sjølv så held eg meg stort sett til typar eg i utgangspunktet hadde likt dersom eg hadde kjøpt dei i butikk. Gidd nettså ikkje sitja med 40-50 halvliterar av eit øl eg i utgangspunktet hadde klart å styrt utanom i butikkhyllene [emoji57]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har et heksebrygg uten like på tapeten. Litt usikker på maltsammensetingen men tenker
70% pale malt
10% caramel
10% biscuit malt
En haug med risskall og brunt sukker
4 bokser med gresskarpure i mesk

hallertau på 60 og 5 min for IBU på 14 ca også tilsette pumpkin pie (allehånde, kanel, muskat, nellik) krydder på 5 min

ikke bestemt meg for gjær enda
 
Har en RIS på tapetet, rundt 9% og kun korn. Columbus humle :)

neste etter det blir nok en helt klassisk Gose, med salt og koriander, 50/50 pils og hvete. Bittres med Perle humle. Kjelesurnes.
 
Å lykkes med en kokos stout/porter med nogenlunde bra skumfasthet, tror jeg har bedre muligheter hvis jeg fater

2. en tripel Saison alla Lentebier, men inntil videre har jeg nok av begge deler og det gå ikke så mye unna av trippel for tia,
så jeg tror det blir en normal styrke Saison, kanskje tørrhumle med Amarillo
 
Å lykkes med en kokos stout/porter med nogenlunde bra skumfasthet, tror jeg har bedre muligheter hvis jeg fater

2. en tripel Saison alla Lentebier, men inntil videre har jeg nok av begge deler og det gå ikke så mye unna av trippel for tia,
så jeg tror det blir en normal styrke Saison, kanskje tørrhumle med Amarillo

Er vel gjerne for mye fett i kokos, det dreper skummet :(
 
Har en doppelbokk fra egen oppskrift på tapeten...
Boksing av pils, Gose og NEIPA står på planen i helgen.
Skal også tilsette bringebær og habanero i en liten del av en Imperial stout batch...

Mål for neste runde, når gjæringsskapene blir ledige må være ny runde med (A) pale ale og kanskje en Neipa til...
 
Å lykkes med en kokos stout/porter med nogenlunde bra skumfasthet, tror jeg har bedre muligheter hvis jeg fater

2. en tripel Saison alla Lentebier, men inntil videre har jeg nok av begge deler og det gå ikke så mye unna av trippel for tia,
så jeg tror det blir en normal styrke Saison, kanskje tørrhumle med Amarillo

Riste kokosen i ovnen først. Trekke ut fettet. Ligger noe om det ett eller annet sted på forumet eller i verdensrommet.
 
Riste kokosen i ovnen først. Trekke ut fettet. Ligger noe om det ett eller annet sted på forumet eller i verdensrommet.

Ja, tar med meg alle triks i boka
også har jeg funnet ut at det ikke er nødvendig å overdrive kokosen heller
Har en ganske god base FES jeg tenker å basere den på
 
En bayer kanskje ?
Å så en skoddehav klone.
Og en pils til ....
Golden ale muligens......
Hmmmmm......
 
Det som står øvert på lista mi over øl jeg ønsker å få til nå, er en lys bitter. En mørkere best bitter er jeg i mål med når det gjelder oppskrift, synes jeg, men jeg savner å få til en virkelig god lys bitter. Det er ikke lett.

Jeg skal i første omgang prøve meg med gristen fra forsøket mitt på O'Hara's Irish Pale Ale, som jeg synes blei ganske vellykka:

Maris Otter (40%)
Golden Promise (30%)
Lyst münchenermalt (4,5%)
Hvetemalt (15%)
Caramalt 35 (Simpsons) (9%)
Syremalt (1,5%)

(Denne blir lysere enn hva BJCP- og Norbryggdefinisjonene tillater, men det er ikke en golden ale, heller. Ikke at det plager meg så veldig, men jeg opplever at det er et hull i typesystemet her. Jeg liker bedre formuleringa i wikipediaartikkelen: "Bitter is a British style of pale ale that varies in colour from gold to dark amber". Etter den faller forslaget mitt innafor, med en margin på 2 EBC. Gold er 8 EBC, mens oppskrifta mi gir 10.)
 
Tilbake
Topp