Glass med trykk / gravering og egne coasters

Kjøper fra utlandet selv her er noen leverandører som leverer

Her er det ikke minimums ordre Custom Printed Beer Glasses- No Minimum Orders
Usikker om disse har minimum men de er billige Custom Beer Glassware

Her er også noen som enten tar screen print eller graverer glassene for deg (glass billigere enn vanlige glass uten print i avgiftsparadiset Noreg) Personalized Beer Mugs | Glass With a Twist

Har vært i kontakt med Custom printed da det virker som han leveret god kvalitet. Portoen han tilbyr er dog relativt heftig.
 
Jammen meg litt for lite vanskelig å finne på ting å bruke penger på når man holder på med denne hobbyen.....

Neste nå er ølglass med egen lasergravert logo fra "Lazergirlz" på Etsy (Ebayvariant med mer "hjemmelagde ting").

LazerGirlz Design by LazerGirlz

Ble sendt fra US i går to dager etter bestilling. Prøvegraveringen (se bilde) så meget lovende ut etter min mening. De to dagene gikk stort sett med på at de ville forsikre seg om at logoen ble slik jeg ville ha den. 3 timer etter at jeg hadde godkjent så var det i posten.

Utrolig hjelpsom og vennlig gjeng. Chris, hos dem er hjemmebrygger selv og jeg fikk en bra rabatt. Det gjorde de til andre hjemmebryggere sa han. Designeren hos dem, Hannah, hjelper med tilpasning av logen slik at den er egnet for gravering helt til du er fornøyd, man får også bilder av prøvegraveringer hele tiden underveis (de tar ikke noe ekstra for dette).

Fraktpriser som kommer opp på Etsy er helt hinsides, men de lager til en egen listing for bestillingen som man deretter kjøper med helt andre fraktpriser. Jeg kjøpte 12 0.5l glass og 8 sampler glass på 1.5dl. Kom da ut på en stykkpris på temmelig nøyaktig 120kr glasset med frakt inkludert.

Anbefaler absolutt den gjengen der!
 

Vedlegg

  • preprint.jpg
    preprint.jpg
    1,7 MB · Sett: 201
Sist redigert:
Tror jeg har lest her inne en gang at et eller annet sted kunne man få til dette? Noen som har tips?
Skaff deg barn med sans for gode gaver![emoji6]

PS. Bruk vektorbasert bilde dersom du har mye grafikk og vil ha god kvalitet. Zommer du inn på glasset så ser du at at det 1:1 png bildet de tyvlånte bak min rygg, mister en del detaljer.

Jeg aner ikke hva glassene kostet, men vet det ble gjort via nettet i UK.
50df216c5801fe220b36a5c6d00b1215.jpg


Sent fra min SM-N975F via Tapatalk
 
Beklager å være den fyren, men sjekk ut google:

gravere glass - Google Suche
Hehe, joda, har jo søkt da, men jeg mente det var noen her inne som gjorde det eller hadde noen i familien eller bekjente som drev med det. Men kanskje jeg husker feil :)

Skaff deg barn med sans for gode gaver![emoji6]

PS. Bruk vektorbasert bilde dersom du har mye grafikk og vil ha god kvalitet. Zommer du inn på glasset så ser du at at det 1:1 png bildet de tyvlånte bak min rygg, mister en del detaljer.

Jeg aner ikke hva glassene kostet, men vet det ble gjort via nettet i UK.
50df216c5801fe220b36a5c6d00b1215.jpg


Sent fra min SM-N975F via Tapatalk
Jepp, det skal jeg :)
 
Jammen meg litt for lite vanskelig å finne på ting å bruke penger på når man holder på med denne hobbyen.....

Neste nå er ølglass med egen lasergravert logo fra "Lazergirlz" på Etsy (Ebayvariant med mer "hjemmelagde ting").

LazerGirlz Design by LazerGirlz

Ble sendt fra US i går to dager etter bestilling. Prøvegraveringen (se bilde) så meget lovende ut etter min mening. De to dagene gikk stort sett med på at de ville forsikre seg om at logoen ble slik jeg ville ha den. 3 timer etter at jeg hadde godkjent så var det i posten.

Utrolig hjelpsom og vennlig gjeng. Chris, hos dem er hjemmebrygger selv og jeg fikk en bra rabatt. Det gjorde de til andre hjemmebryggere sa han. Designeren hos dem, Hannah, hjelper med tilpasning av logen slik at den er egnet for gravering helt til du er fornøyd, man får også bilder av prøvegraveringer hele tiden underveis (de tar ikke noe ekstra for dette).

Fraktpriser som kommer opp på Etsy er helt hinsides, men de lager til en egen listing for bestillingen som man deretter kjøper med helt andre fraktpriser. Jeg kjøpte 12 0.5l glass og 8 sampler glass på 1.5dl. Kom da ut på en stykkpris på temmelig nøyaktig 120kr glasset med frakt inkludert.

Anbefaler absolutt den gjengen der!
Kult! Tenkt på det lenge, men aldri blitt noe av. Lurt å gå utenom Etsy!
 
Noen som har bestilt fra lazergirl i det siste?
Tenkte å bestille 15 pint glass, men frakten ville bli mellom 150 - 200 dollar.
 
Har litt erfaringer nå med lasergravering og sandblåste glass. Overflata blir naturligvis ru, for det er jo glass som fjernes for å lage logoen. Kommer sikkert litt an på hvor stor og detaljert logoen er. Vår er kanskje over gjennomsnittlig mye detaljer på, og krever en viss overflate for å være pen og lesbar når det skal graveres eller sandblåses. Fornøyd med de glassa vi fikk som var trykt logo på. Sirkelformet logo er vanskelig, lett for at resultatet heller blir ovalt. Et kresent øye ser det, har man ølbriller på så legger ingen merke til det. Så det er nok en fordel å tenke firkanta når det bestemmes hva som skal på glasset. Vi kjøpte våre glass fra Spektrum Profil i Molde. Minimum bestilling på 100-150 glass.
 
Ikke fornøyd med glassene du fikk gravert sist?
Jo egentlig. Men fant ikke glass jeg ville ha. Forresten så ble graveringen litt utydelig i kantene etter hvert.
Så jeg er litt spent på hvordan det blir med lasergravering.
Nå har frakten kommet ned til 135 dollar så da er bestillingen gjort. Bestillte pint glass fordi så solide ut. Derav høy fraktkostnad p.g.a. vekten.
 
Jo egentlig. Men fant ikke glass jeg ville ha. Forresten så ble graveringen litt utydelig i kantene etter hvert.
Så jeg er litt spent på hvordan det blir med lasergravering.
Nå har frakten kommet ned til 135 dollar så da er bestillingen gjort. Bestillte pint glass fordi så solide ut. Derav høy fraktkostnad p.g.a. vekten.
Usj!
Det ble i dyreste laget. 3300 kroner for 15 glass med frakt og avgifter. Må kanskje se meg om i Norge. Muligens bruke de i Tresfjord.
 
Tilbake
Topp