Finn Berger
Moderator
Det gjør ikke noe.Diameter på den en mindre enn kjelen, men det gjør kanskje ikke no..?
Det som kan være småslitsomt er om kjelen blokkerer betjeningspanelet.
Det gjør ikke noe.Diameter på den en mindre enn kjelen, men det gjør kanskje ikke no..?
Så lenge kjelen ikke kommer i konflikt med betjenings knappene burde det vel fungerer. Skal du finne større kan det hende du må finne for storhusholdning.Diameter på den en mindre enn kjelen, men det gjør kanskje ikke no..?
Jeg bestilte til den prisen i går. Underveis nåDet står ikke noe dato. Du kan jo ringe de: 46905400Vis vedlegget 78051
Fikk ikke sett innlegget, så jeg trodde du mente "alle borrebrygg ølsett -25%". Men da forstår jeg!Det står ikke noe dato. Du kan jo ringe de: 46905400Vis vedlegget 78051
Den gassen fra rusta, vikingsoda, er det vel, har sprengt to brusmaskiner for meg. Er nå på den tredje, og kommer ikke til å prøve igjen. På regulatoren til ølet funker den helt fint.Den ukentlige sodastream oppdateringen:
Rusta: 40,-
Europa: 30,-
Det er vel +kr. 120,- i flaskeavgift ved kjøp av ny flaske.Europris reklamerer med 30 kr ut denne uka, men gjelder det både innbytte og ved kjøp av ny flaske?
Vis vedlegget 78689
Jeg antok at det var noe slikt, men synes de kunne kostet på seg en ordlyd i annonsen om at at gjelder innbytte, selv om "de som vet, vet".Det er vel +kr. 120,- i flaskeavgift ved kjøp av ny flaske.