Petter Mandt
Norbrygg-medlem
Har noen tips om hvor man kan kjøpe tjekkiske seideler (de tønneformede) til en god pris?
Har noen tips om hvor man kan kjøpe tjekkiske seideler (de tønneformede) til en god pris?
1.2 kilo næringsmiddel godkjent NaHCO3 på Europris til 99 kroner.
Var tomt i bryggeriet så har jeg ei stund nå.
Skulle holde til både barn og barnebarn, det der - om det bare brukes til brygging.1.2 kilo næringsmiddel godkjent NaHCO3 på Europris til 99 kroner.
Var tomt i bryggeriet så har jeg ei stund nå.
Hvis man vil ta vare på enda flere generasjoner har Mekkers Mat & Hage 2,5kg til 187eller 25kg(!) til 1.288krSkulle holde til både barn og barnebarn, det der - om det bare brukes til brygging.
Er ikke det der å ta råøl litt vel langt?Var på jakt etter et billig, men stort serveringsbrett / dryppbrett…
Meskekaret på G40 er nesten 41cm.
Det billigste var denne fra IKEA
Vis vedlegget 69896
Om man liker å lage «kinamat», (vestliginspirert kinarestaurantmat), går det unna vesentlig kjappereSkulle holde til både barn og barnebarn, det der - om det bare brukes til brygging.
Mener på å ha sett Fuglsang i mange av oppskriftene til 7 Fjell, og Gahr kan jo en ting og to om råvarer og ølbryggingKanskje ikke rett tråd, men i disse dager er det kanskje det likavel. Ser at Hopstore har fine priser på Fuglsang basemalt. Noen som har brukt malt fra danskene og har erfaringer med dette? Bruker Amundsen bryggeri Fuglsang selv?
Dobbel pris pga frakten. Hopstore tar 433 for en sekk, 865 !!! for to.Kanskje ikke rett tråd, men i disse dager er det kanskje det likavel. Ser at Hopstore har fine priser på Fuglsang basemalt. Noen som har brukt malt fra danskene og har erfaringer med dette? Bruker Amundsen bryggeri Fuglsang selv?
Frakta er et problem ja, kan ikke betale den summen. Må få til en avtale med en kjenning som kan dra innom når de har tur forbi.Dobbel pris pga frakten. Hopstore tar 433 for en sekk, 865 !!! for to.
Ølbrygging derimot tar 99 i frakt for en sekk, 198 for to.
Jeg handla en sekk pils og en sekk pale ale på tilbud i februar i år. Da var frakta kun 278, så jeg veit ikke hva som har skjedd.Frakta er et problem ja, kan ikke betale den summen. Må få til en avtale med en kjenning som kan dra innom når de har tur forbi.
Ølbrygging er nesten 200 kr dyrere pr sekk.
Er litt småstein i det.Kanskje ikke rett tråd, men i disse dager er det kanskje det likavel. Ser at Hopstore har fine priser på Fuglsang basemalt. Noen som har brukt malt fra danskene og har erfaringer med dette? Bruker Amundsen bryggeri Fuglsang selv?