17.10.2009 Hjemmebryggertreff i Bergen

Tenker du ? dra dit ogs??

  • Ja (bor i Hordaland)

    Stemmer: 19 32,2%
  • Ja (bor lengre unna)

    Stemmer: 6 10,2%
  • Kanskje (bor i Hordaland)

    Stemmer: 14 23,7%
  • Kanskje (bor lengre unna)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei (bor i Hordaland)

    Stemmer: 20 33,9%
  • Nei (bor lengre unna)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    59
joques skrev:
Hva med et lite digitalkamera i døra, ta bilde av alle i det de betaler og så legge ut fotoliste med navn i etterkant? :)

Og hvorfor ikke fingeravtrykk med det samme! ;) Nok jobbing med et slikt treff som det er, gitt! 1010 i FG virket mer rett, ja. Snek til meg en flaske av det i sekken min. Gleder meg til den...
 
Richard skrev:
Hva med hundehalsbånd med tlf-nummer til eier, da blir det lett for folk å vite hvor de skal sende de bevistløse ølhundene.

Noen ga seg ikke helt etter treffet, men tok turen til butikken for mer øl:



:ilike:


Fillern Richard....  :neinei:


Jeg sa du ikke skulle legge ut den filmen av meg  :skaal2:
 
Nei.
Sjekker de sjeldent selv, har en hurtiglink til uleste meldinger som jeg altids trykker på.
Hører stortsett rykter om att det er noe spennende der via fourmet :bank2:
 
Studentavisen ved Universitetet i Bergen var tilstede under treffet, og her kan man lese artikkelen deres på nettet.
 
Et såpass vellykket arrangement som dette må uten tvil gjentas. I den forbindelse tenkte jeg å slenge ut spørsmål om hva man kunne tenke seg som tema for neste treff. Vi satser på et par korte foredrag igjen, og at man fokuserer på en spesiell "ølfamilie". Noen forslag?
 
Fikk desverre ikke anledning til å delta.

Hva med Belgiske øl og da spesielt Trappist ølene.
 
Jeg koste meg glugg ihjel! Neste gang skal jeg sørge for å ikke være dobbelbooket, forferdelig å bli guilt-trippet til å gå i bursdagsselskap når det var så mye godt øl og god mat.
 
Belgisk Trappist har jo sikkert mye interessang historie til et foredrag også! Men vil det finne sted i Bergen da også?
Hvor var forresten det første hjemmebryggertreffet?
 
Fikk ikke hilst på ThomasRS! :( Fikk derimot smakt hveteølen hans, og til tross for at jeg ikke er noen videre hveteølfan var den ganske ålreit.
 
Jo takk for det. Men med en IBU på 30 og en gjærings temp som startet på 35 grader kan man hvertfall ikke kalle det en typeriktig hveteøl, men det er kansje igjen derfor du likte den?... Uansett, på neste treff syns jeg alle skal ha t-sjorte med nick-name på ryggen, det er jo en genuin idè? Haha :laugh:
 
Det vil bli treff i Bergen, ja. Det er her man bor, og derfor arrangerer man det her...
 
Jeg skjønner det, Gahr. Syns bare jeg hadde hørt at det første treffet var arrangsjert et annet sted her i landet. Så treffet er da altså kun en Bergens greie da.
Missforsto det jeg :attevar:
 
Ikke noe problem for min del hvis treffet finner sted på Lillehammer, Trondheim, Molde, Ålesund eller Lesja  ;D.. eller Bergen. Det er innholdet som teller  :biersmile:
 
Jepp der er planer om å avholde Brew Battle #2 i løbet av sen vår tidlig sommer neste år !  Temaet ser ut til å bli Rise Of The Porter !
 
Tilbake
Topp