Vet ikke hvordan det er med andre pumper, men den march-pumpa kommer uten støpsel og bryter. Kjøpte et jorda støpsel på Biltema, og koblet til en fjernstyrt bryter fra clas, så jeg kan styre pumpa med fjernkontroll
Det ble March; benyttet handlelisten din for mostrømskjøler glennrlie! Skal sette på en lengre ledning, stikk og bryter.
Tok også med en counterflow caddy og et system for in-line oksygenering når jeg først var i gang. MoreBeer hadde utrolig nok også en TC-barb som passet på slangen, så jeg får beholdt TC-BF på braumeisteren. Hadde håpet på å finne en mulighet til å feste QD, men så ikke noen mulighet..
Takker så mye for hjelpen alle sammen, og spesielt glennrlie for handleliste og alt!
Vet ikke hvordan det er med andre pumper, men den march-pumpa kommer uten støpsel og bryter. Kjøpte et jorda støpsel på Biltema, og koblet til en fjernstyrt bryter fra clas, så jeg kan styre pumpa med fjernkontroll
Jepp. Er veldig greit å kunne starte/stoppe pumpa uten å måtte (i mitt tilfelle) rote med ledninger under et bord der det er trangt nok fra før av div. plastbokser og utstyr.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.