220v pumper?

Vet ikke hvordan det er med andre pumper, men den march-pumpa kommer uten støpsel og bryter. Kjøpte et jorda støpsel på Biltema, og koblet til en fjernstyrt bryter fra clas, så jeg kan styre pumpa med fjernkontroll ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det ble March; benyttet handlelisten din for mostrømskjøler glennrlie! Skal sette på en lengre ledning, stikk og bryter.

Tok også med en counterflow caddy og et system for in-line oksygenering når jeg først var i gang. MoreBeer hadde utrolig nok også en TC-barb som passet på slangen, så jeg får beholdt TC-BF på braumeisteren. Hadde håpet på å finne en mulighet til å feste QD, men så ikke noen mulighet..

Takker så mye for hjelpen alle sammen, og spesielt glennrlie for handleliste og alt! :)

glennrlie skrev:
Vet ikke hvordan det er med andre pumper, men den march-pumpa kommer uten støpsel og bryter. Kjøpte et jorda støpsel på Biltema, og koblet til en fjernstyrt bryter fra clas, så jeg kan styre pumpa med fjernkontroll ;)

Har du link til denne bryteren?

Odland skrev:
glennrlie skrev:

Jeg bruker disse til andre ting enn brygging.

Kristian Skreosen skrev:
Odland skrev:
glennrlie skrev:

Jeg bruker disse til andre ting enn brygging.

Haha! Glemte å legge ved link :bank2:.
Samme som glennrlie linket til

Odland skrev:
Takker

Fiffig sak

Jepp. Er veldig greit å kunne starte/stoppe pumpa uten å måtte (i mitt tilfelle) rote med ledninger under et bord der det er trangt nok fra før av div. plastbokser og utstyr. :)

Tilbake
Topp